• zandra244

depremerad ensamstående mamma

hej är en tjej på 30 år som har mina 2 underbara barn varannan vecka.skulle gärna vilja komma i kontakt med andra ensamstående att ventilera lite med.kram

• Svar på tråden depremerad ensamstående mamma
  • Mommyma

Hej.
    Jag har med två barn. Har dem dock 95% då pappan ville bo in sig i sin lägenhet (4 månder nu) innan han kunde ta barnen mer. Så ja har en del o prata om med om du vill snacka. =) 

• zandra244

hej ja jätte gärna.kram

• Trött mamma01

Hej jag är 34 år och ensam med 3 barn på heltid. Hos oss finns ingen pappa alls att åka till. Du får gärna höra av dig om du vill

• Kaffepannan

här har ni en till ensamstående med 2 barn på halvtid och min äldsta på helger!är 33 år pratar gärna med er andra:)

• janskku

heeej här har ni en till ensam mamma, och vars barn inte träffar sin pappa osv, skulle behöva ha nån att prata med oxå..

• Gudfadern

Här har ni en ensamstående pappa med 2 barn (2 & 4 år) som också vill komma i kontakt med andra ensamstående föräldrar.

• Maya85

Hej!

Jag är 25 år och också ensamstående tvåbarns mamma på heltid. Har två döttrar, äldsta 2.5 år och lilla syster 1.5 år så det är verkligen fullt upp hela dagarna! 

Vad gör ni på dagarna? :)

• Haxered

Ja, vore trevligt. Är 41 år med 2 små. En son på snart 4 år (i sep) o en dotter på 2 år. Bor i Varberg.

• PrincessOfIce

Hej här är ännu en ensamstående.. Är 30 och har mina 2 barn heltid.. Bor i Stockholm.. Mina barn är rätt stora numera (9 respektive 7 år) en tjej och en kille

Ta vara på småbarnstiden.. Den försvinner VÄLDIGT FORT!
  • MikuAndSaraLi

Nu bleve jag väl yngst här.
    21 år, ensamstående med en liten tjej på 2 år.
    Finns ingen fader.

Har precis gått in i väggen och mår typ.. inte bra >.<

Lustigt uttryck, egentligen.. "Gå in i väggen".

Hursomhelst!

Pratar gärna med någon som kan förstå.

Svar på tråden depremerad ensamstående mamma