• Anonym

Tips på nya ställningar? Börjar tröttna på våra..

Vi har sex ett par ggr i veckan, men det är alltid samma sak.. lite förspel i sängen, sen missionären, sen köksbordet, sen eventuellt soffan.. sen kommer han eller båda (jag kommer inte alltid för det krävs mer än fingrar för det tyvärr).. 

Är det här tråkigt? Hur ser ert sexliv ut, hittar ni på nya ställningar hela tiden? Jag börjar tröttna lite på det här nu, så tänkte om ni har något tips? 

• Svar på tråden Tips på nya ställningar? Börjar tröttna på våra..
  • Anonym (T)

Vi utforskar lite hela tiden. Benen upp, benen ner, åt sidorna, på sängavveln, använder redskap som finns i lägenheten. Man kan hitta på vad som helst bara man har lite fantasi!

Försök se möjligheterna istället, en liten grej kan ändra en ställning totalt.

• Anonym

Har någon av er i-pod? Där finns en härlig kamasutra-app med massor av härliga förslag på ställningar!

• Anonym
    Anonym skrev 2011-07-03 13:33:07 följande:
    Har någon av er i-pod? Där finns en härlig kamasutra-app med massor av härliga förslag på ställningar!
    Se där! Vi har ingen i-pod.. men jag har smartphone, kan man inte ladda ner appen till den?
  • Nyfiken gul

det kanske faktiskt är själva SEXET som är tråkigt och inte ställningarna?

Gör ni samma sak varje gång så blir det tråkigt även om man hänger i knävecken.

Om sexet inte är särskilt upphetsande så hjälper inga nya ställningar, ni måste börja med att förändra själva sexet och synen ni har på det.

Ta er tid att utforska varandra, hetsa varandra, kyss varandra med djupa kyssar, ta det långsamt, kanske ha mer förspel så ni båda riktigt går igång ordentligt? 

Kolla igenom hur ni agerar när ni väl har samlag sen. Kyssa varandra, smek varandra, smek dig själv. Lek och utforska även under själva samlaget.

5 min pillande och sen pang på kan få vem som helst att tröttna.

Se över HELA ert sexliv så kanske ni hittar andra vägar ut.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym

Vet inte om det funkar med smartphone. Men jag ska be min man kolla upp det! Den är väldigt enkel och tydlig med bilder och text och lite kul musik osv. Så kan man slumpa fram ställningar o betygsätta dem osv. Lätt att variera sig då. O jag har fått några nya favoriter som jag definitivt inte hade kommit på själv!

• Anonym

jag och min man gör nästan alltid likadant, har sex ett par ggr i veckan men det funkar väääldigt bra varje gång :), tycker vi båda. Jag håller med Nyfiken gul, tror inte att vi skulle få till bättre sex för att vi testar olika rum eller ställningar, det handlar om att få till den rätta känslan.

• Anonym (samma)

Jag och min kille gör samma sak varje gång. Nu har vi bara sex typ 2 gånger i månaden så blir ju inte såååå enformigt ändå. Kysser, pillar lite och sedan missionär och/eller rida och båda kommer varje gång.

• Anonym

Det deppiga med mer avancerade ställningar är att de nästan aldrig är skönt att tejpa fast sig i taklampan och slå sin partner med en stekspade. 

försök med bondage.

• Bella2Nite

Prova andra platser istället så kommer de nya ställningarna automatiskt.

Ute/trädgården/balkongen
    I bilen/mot bilen
    Tvättstugan
    Toalett på restaurang
    Havet/poolen

Cool

• Anonym
    Anonym (samma) skrev 2011-07-03 18:07:35 följande:

Jag och min kille gör samma sak varje gång. Nu har vi bara sex typ 2 gånger i månaden så blir ju inte såååå enformigt ändå. Kysser, pillar lite och sedan missionär och/eller rida och båda kommer varje gång.

!!!! 2 ggr per månad, då blir det många handtrallor.
Svar på tråden Tips på nya ställningar? Börjar tröttna på våra..