• Anonym (sne..)

Han tvingade mig ur duschen med mens..

Min kille ringde mig på morgonen och informerade mig att en polare skulle komma förbi och fixa ngt i badrummet. Jag satt med världens mensverk och frågade om han inte kunde komma lite senare då jag hade så ont och jag skulle precis in i duschen. Då bara skrek han -amen då skiter vi i det, han behöver inte komma öht.. och slängde på luren. Jag hoppade in i duschen och efter en stund står styvsonen och knackar på och säger att hans pappa vill prata med med mig och att han inte är på bra humör.. Jag är upptagen och frågar vad han vill och han säger att polaren är utanför och ska in så jag måste hoppa ur duschen. Jag blev jätte stressad och hann inte ens sätta i en tampong utan fick stå i sovrummet och droppa blod innan han gått.. 

• Svar på tråden Han tvingade mig ur duschen med mens..
  • Anonym

Ok?
    Men han sa ju att det skulle komma någon och fixa i badrummet?
    Var det akut?
    Det tar ju inte jättelång tid att sätta in en tampong?

• Anonym

Ja, vad ska man säga? Grattis, du är tillsammans med en idiot.

• fjonkan

Varför väntade du inte tills polaren vart där och fixat? Han sa ju att det var nån på g över till er?

Jag är faran som lurar i natten.....
  • Anonym

Hm... ärligt talat.. jag utgår från att det var något som behövde fixas i badrummet, och då kunde du ju väntat med att duscha... Du kunde lagt dig i sängen med en kudde eller vad som helst...

• Anonym (sne..)

Okej.. de flesta verkar missa poängen.. Om man frågar ngn om man kan ta det lite senare för att man har asont, är det inte ganska jävla respektlöst att bara skrika att vi skiter i att fixa badrummet och bara slänga på luren?! Och sedan ändå skicka dit ngn då jag inte visste om han skulle komma just då när jag sagt att jag precis var på väg in i duschen!

• Eisa

Ja det var jävligt idiotiskt gjort av honom.

Hur får man bäst bort blood from the floor?

• puss

klart skum situation.

I am a fast maschine I keep my motor clean
  • Anonym

Onödigt att skrika, onödigt av dig att vara tvungen att duscha precis just då.. tycker jag.

• Hannah76
    Anonym (sne..) skrev 2011-07-03 19:25:48 följande:
    Okej.. de flesta verkar missa poängen.. Om man frågar ngn om man kan ta det lite senare för att man har asont, är det inte ganska jävla respektlöst att bara skrika att vi skiter i att fixa badrummet och bara slänga på luren?! Och sedan ändå skicka dit ngn då jag inte visste om han skulle komma just då när jag sagt att jag precis var på väg in i duschen!
    Men han som skulle fixa var ju redan på väg??

Och du hade mens ont - du hade inte råkat amputera ditt ben med en matkniv.Att du och din snubbe har kommunikationsproblem borde ni vara medvetna om, och ni borde fixa till det då det bor barn med er. Väx upp.
Svar på tråden Han tvingade mig ur duschen med mens..