Snyggast kropp på en tjej??????
Ja vad tycker ni är attraktivast :)
Ja vad tycker ni är attraktivast :)
Slank och vältonade muskler. Faktiskt samma som för män.
Smal med mycket kurvor MEN allt ska ju vara i propotionerligt.
Smal i mitt tycke är kanske "mellan" för någon annan, jag tycker det är snyggast när man är "SLANK" i den kropp man har och det kan skilja flera kilon för olika människor. Tycker inte det är snyggt när man är smal som i nedbantad (typ idioten Kissie )
BMI 22-23 och proportionerligt byggd = bäst.
Jag tycker det där är väldigt individuellt beroende på kroppsform, längd, utseende osv. Går inte riktigt att generalisera så.
Jag tycker många olika kroppsformer kan vara attraktiva. Både småla med kurvor, slanka och vältrande, eller mellan till kurvig. Det som är snyggast är hur du bär upp din kropp och ditt utseende. Helheten.
En kvinna kanske är jättevacker som fyllig med kurvor eller någon annan som är slank.
mellan och kurvig.
oh yes.
Lagom är bäst heter det ju; mellan med lite kurvor med andra ord.
Sen beror det ju så väldigt mycket på hur en person ser ut. Någon som väger 100 kg kan också vara snygg i kroppen beroende på hur kilona är fördelade. Har dock lite svårt för att se något attraktivt i en väldigt liten och mager kropp utan några som helst former, men det är ju jag det.
smal & lite former.. helst tränad
Jag tycker det där är väldigt individuellt beroende på kroppsform, längd, utseende osv. Går inte riktigt att generalisera så.
Jag tycker många olika kroppsformer kan vara attraktiva. Både småla med kurvor, slanka och vältrande, eller mellan till kurvig. Det som är snyggast är hur du bär upp din kropp och ditt utseende. Helheten.
En kvinna kanske är jättevacker som fyllig med kurvor eller någon annan som är slank.
Min sambos kropp är perfekt. Den vill jag ha!
Mellan med kurvor tycker jag. Jag tycker det ska vara ganska stora bröst, runda höfter och fylliga lår. Men man ska inte vara tjock utan ha en tydlig midja och se sund och frisk ut.
Jag får vara partisk och säga mellan och kurvig!
Smal och lite former. Hellre för lite former än för mycket.
Smal men kurvid och absolut vältränad och fast. Vackrast tycker jag det är med platt mage, markerad midja, C till D kupa och putig rumpa. Platt rumpa är väldigt osexigt på både män och kvinnor.
Annat. Det beror helt på. En del passar som smala, andra som runda, och åter andra som kantiga. En del passar som vad som helst, andra passar inte hur de än är formade.
Det är ju skitsvårt.
Jag tycker det beror mycket på längd och utseende.
Jag t.ex ser bäst ut när jag är smal och med lite former, mitt ansikte ser inte mänskligt ut när jag väger runt 60kg (är 164)
Medan min kusin är liiite längre än mig och är skitsnygg som lite mullig med mycket kurvor.
Kvinnor som är jätte jätte långa (typ 180) är skitläskiga om de hade haft min kusins former.
Det heter inte trivselvikt för intet...
Ser jag en snygg, smal och ganska rak tjej tänker jag att det är snyggast att vara smal med små bröst och smala höfter, och ser jag en snygg, mullig tjej med stora bröst och respektingivande bakdel slår det mig hur snyggt det är. Rätt don till rätt person sas.