• Anonym

Bara jag som inte sminkar mig?

Är ute på facebook och kikar runt, och inser att alla som jag känner sminkar sig. Varenda en på varneda kort har ju smink. Är det bara jag som är så tråkig och vill se naturlig ut?

Någon med en bild utan smink som kan övverasska mig? 

• Svar på tråden Bara jag som inte sminkar mig?
  • Winky

Jag har tyvärr ingen bild jag vill lägga ut här man jag använder aldrig smink

• Anonym (utan smink)

Nu har jag inte någon tjej just nu men jag måste säga att tjejer utan lager och lager av smink är mycket vackre utan
    Lite mascara ibland, men annars...

• Anonym

Jag har ingen bild där jag inte är sminkad men de bilderna jag har på mig så har det oftast varit något fesligt ( gillar inte att vara med på kort ) . . Men om det inte är något festligt så sminkar jag mig oftast inte . . . .

• sorg

Själv sminkar jag mig litegrann, men inte alltid. Men i övrigt tycker jag att det finns jättemånga tjejer/kvinnor som inte sminkar sig alls, så du är inte ensam! Solig

• NenneLo

Använder bara smink när jag ska på kalas/fest. Så skööönt att inte använda smink, slippa tvätta bort kladdet på kvällen och sen kan man klia sig i ögonen utan att oroa sig för att kleta ut mascaran. Att kunna somna mitt på dagen utan att vakna och se ut som en tvättbjörn... Jaa, underbart! 

• Fluffguf

Jag gillar att sminka mig, men jag gör det långt ifrån varje dag, och har bilder både med och utan smink på facebook och en osminkad bild i mitt galleri här. Bilder på facebook kommer ju ofta från fester och liknande när de flesta sminkar sig, men det finns en fler än du som inte gör det. Personligen tycker jag att de flesta ser bäst ut med lite smink, jämna ut huden lite och kanske lite mascara, men det är ju upp till var och en

• Cia o krabaten

SMinkar mig när jag jobbar och ska på fest, men inte en ledig dag bara för att åka till affären tex.
    SKa nu på semester 1-2v inom Sverige och funderade just på om jag ska ta med sminket alls eller inte. Lutar åt inte
    På min profilbild på FB är jag inte sminkad och har inga andra bilder där jag är med. 

• TomMon

Sminkar mig nästan aldrig. Mina elever brukar se helt chockade ut när det är dags för skolfoto och jag dyker upp med mascara! :)

• Anonym (typ aldrig.)

Jag är en sån som sminkar mig enbart när jag ska på fest och då har jag mest bara på mascara. Men eftersom jag är gravid nu så blir de inte direkt fest fest så då skippar jag mascaran.
    Folk kan bli lite chockade ibland när man lagt på sig mascara och kanske nån ögonskugga haha.
    Nå de viktigaste är ju att man trivs med sig själv, vare sig utan eller med smink. :)

• frukarlssonn

Sminkar mig väldigt sällan. Har aldrig tid eller ork Tungan ute

Olivia 090610 ~ Freja101020
Svar på tråden Bara jag som inte sminkar mig?