• Paul

disney filmen Trassel

Såg Trassel på DVD i helgen .... och alltså, hoppas dvd över en massa, såg den inte på bio ... men om man ser på den trailer som vissades på tv så "fattas" det en massa
    delar :

t.ex. när han är i tornet så får han stryck av håret ... det var inte alls med på dvd:n

Fattar nada

Någon som sett bioversionen .. är det fel på dvd så den hoppar över delar

• Svar på tråden disney filmen Trassel
  • Gubbas

Har bara sett bioversionen och kommer inte ihåg att han fick stryk av just endast håret, men Trassel slogs med honom ett bra tag i alla fall.

• MartinaE

Är du säker på att du inte somna, får vi har den på dvd och vi var på bio på den och jag har då inte märkt någon skillnad.

• Gubbas

Eller vänta - jo, håret höll fast prinsen i alla fall och hon hade stekpannan i handen.

• Helena77

Vi har sett den både på bio och vi har den på dvd och jag minns inte att det var någon skillnad alls.

• missable

ingen skillnad alls på dvd och på bio....

• bustjejen
    Gubbas skrev 2011-07-04 12:37:18 följande:
    Eller vänta - jo, håret höll fast prinsen i alla fall och hon hade stekpannan i handen.
    Jag såg DVDn igår, och precis så var det på den också.
  • Paul

ja det såg jag med ( somnade inte under filmen *s* ) att hon höll fast honom med håret o slog med spaden

men i trailern ser man honom få spö ... o sen när han sitter i stolen kastas ner ur tornet

det var inte alls med i filmen jag såg

• aud

Det är väldigt vanligt att en trailer har med scener som sedan inte finns i filmen.

Svar på tråden disney filmen Trassel