• Elenas hasselbackspotatis 86

Hårhjälp sökes!! Bästa frisören i GÖTEBORG ?!

Nyss hemkommen till Göteborg från Aten är jag i extremt behov av en frisör. Nu väntas en intensiv vecka fylld med dop, möhippa och 60-års kalas och mitt hår ser ut som "kom och hjälp mig". På söndag kväll reser vi ner till Aten igen och där har jag ingen möjlighet att få det klippt så som jag vill eftersom deras språk är "rena grekiskan" för mig Oskyldig

Så för att göra en lång historia kort ; Jag behöver en frisör snabbt. Helst billig (under 400 SEK). Och det måste vara i Göteborg. Ge mig namnet på din frisör och skriv vad du brukar betala, och gärna om du brukar vara nöjd efter besöket?

(Anledningen till att jag startar tråden är att min man råkat få med sig min telefon så jag har tyvärr ingen möjlighet att ringa salongerna och kolla om de har tid).

Tack på förhand

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-04 17:08
    Nu har jag varit där (allroundfrisören på odinsgatan) och om ni scrollar ner så får ni se resultatet

• Svar på tråden Hårhjälp sökes!! Bästa frisören i GÖTEBORG ?!

Puff puff puff

• Aerin

Allroundfrisören på odinsgatan är helt klart bäst av alla.. Jag brukar klippa mig hos Sandra och blir alltid precis så som jag har tänkt mig och till och med bättre. Du kan boka tid hos dem online på deras hemsida http://www.allroundfrisoren.se/ Ingela, Eva och ulrika är bra på kort hår.

Aerin skrev 2011-07-04 13:18:17 följande:
    Allroundfrisören på odinsgatan är helt klart bäst av alla.. Jag brukar klippa mig hos Sandra och blir alltid precis så som jag har tänkt mig och till och med bättre. Du kan boka tid hos dem online på deras hemsida www.allroundfrisoren.se/ Ingela, Eva och ulrika är bra på kort hår.
    Tack! Väntar på mitt lösenord från inloggningssidan nu!

Har väldigt långt hår som jag vill ha kvar så ska nog inte klippa kort
  • Sum quod sum

NJa  på noblesse så kan du få en frisör för 550..om du ber om en billigare frisör.

Fick bokat en tid till 14:30, nu om en timme! Tack!

• Aerin

Va bra, hoppas du blir nöjd :)

Är verkligen supernöjd! Det var Eva som klippte mig och hon var såå jäkla trevlig, artig och underbar. Jag kommer rekomendera dem för alla mina vänner! Superskön atmosfär, inte "gud-vad-vi-är-trendiga" och inte " 90-tal" utan perfekt - så som jag önskar att alla frisörer var.

Eva förklarade massor om året för mig, och svarade på alla mina dumma frågor utan att tycka att jag var konstig eller onormal och hon förklarade att mitt hår inte var slitet utan bara torrt, så hon toppade det lite bara.

Som sagt så är jag grymt nöjd. Bästa frisören i stan!Solig

BAKIFRÅN

FRAMIFRÅN - EN GLAD ELENA!

SÅÅÅÅÅÅ NÖJD! haha
  • Aerin

Kanonsnyggt glad att du är nöjd. De är duktiga allihopa och håller verkligen med om atmosfären där. Min mor bukar gå hos Eva och hon har bland annat klippt den korta page frisyren på mamma som Victoria Beckham hade ett tag. Blev precis exakt likadan och supersnyggt, alla frågade henne hela tiden vart hon hade klippt sig.

Aerin skrev 2011-07-04 18:07:31 följande:
    Kanonsnyggt glad att du är nöjd. De är duktiga allihopa och håller verkligen med om atmosfären där. Min mor bukar gå hos Eva och hon har bland annat klippt den korta page frisyren på mamma som Victoria Beckham hade ett tag. Blev precis exakt likadan och supersnyggt, alla frågade henne hela tiden vart hon hade klippt sig.
    Tack för tipset!

Jag kan tänka mig att din mamma hade en snygg frippa då, Eva var så grym!
  • Philipsson

Araben på Aschebersgatan tar 120 spänn och det blir perfekt!

Philipsson skrev 2011-07-04 18:16:02 följande:
    Araben på Aschebersgatan tar 120 spänn och det blir perfekt!
    Var ligger Aschebergsgatan? Vilken stadsdel?

Nu är jag ju redan klippt (fick betala 560 SEK), och är supernöjd, men kan ändå vara bra att veta.
  • Philipsson
    Elenas hasselbackspotatis 86 skrev 2011-07-04 18:20:03 följande:
    Var ligger Aschebergsgatan? Vilken stadsdel?

Nu är jag ju redan klippt (fick betala 560 SEK), och är supernöjd, men kan ändå vara bra att veta.
    Mitt i centrala stan, i Vasastan. Fast det är ju en herrfrisör såklart.
    Philipsson skrev 2011-07-04 18:21:12 följande:
    Mitt i centrala stan, i Vasastan. Fast det är ju en herrfrisör såklart.
    haha har aldrig hört namnet Aschebergsgatan innan, men har typ aldrig varit i Vasa.

Men kanske kan skicka dit min man då! Tack för tipset!
  • Philipsson
    Elenas hasselbackspotatis 86 skrev 2011-07-04 18:27:15 följande:
    haha har aldrig hört namnet Aschebergsgatan innan, men har typ aldrig varit i Vasa.

Men kanske kan skicka dit min man då! Tack för tipset!
    Inget att tacka för. Hur som helst hade jag hoppats på att du var singel :)

Tack vilken komplimang!! Jag blev jätteglad^^ haha! Men är superlyckligt gift så du får leta vidare! Kanske kan du stå utanför salongen där jag var idag o spana in nån annan som kommer ut för alla blir jättesnygga där inne! Som ett mirakel^^

Svar på tråden Hårhjälp sökes!! Bästa frisören i GÖTEBORG ?!