• lotta2011

Medverkande sökes till ny dokumentärserie.

Tillhör du gruppen som har drabbats av fetma?  Har du under en längre tid gått runt och haft tankar kring din livssituation och undrat hur du skulle kunna förändra den, men inte vetat var och till vem du ska vända dig?  Känner du dig fångad i en spiral som inte går att komma ut ifrån? Har du tröttnat på alla olika bantningsmetoder? Är ett Gastric Bypass ingrepp något som du tänkt på?

Är detta något som låter intressant för dig? Känner du igen dig och behöver  hjälp som är beständig och livsförändrande?  Hör av dig till oss för mer information.

Med vänlig hälsning,

Lotta Ingmarsson,

[email protected]

08-522 16600

• Svar på tråden Medverkande sökes till ny dokumentärserie.
  • Vissla

Attans att jag inte vill visa mig i TV annars lät det här som en kanon chans att bli mig själv igen

• adrift

Vad är de för något ? Den man minskar magsäcken el va man säger ?:)

• lotta2011
    SilverEmma skrev 2011-07-04 13:39:44 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m57377720.html

Där samlas vi som är intresserade eller har gjort en GBP, kanske värt att slänga ut frågan där?

Jag är själv redan opererad (opades i april) annars hade jag kanske kunnat tänka mig att haka på.
    Eftersom det är en såkallad efterlysning så får man enligt forum reglerna inte lägga ut det i andra trådar.
    Men om du vill nämna det så får du gärna göra det,
    mvh
    Lotta :) 
  • SilverEmma

Jag har tipsat om tråden i en FB-grupp där många av oss samlas, hoppas ni hittar folk so ställer upp! Hade gärna sett en dokumentär om detta som inte enbart är vinklad åt det negativa hållet.

Fanny och Elliot...mina tjejer! <3
  • lotta2011
    SilverEmma skrev 2011-07-04 14:40:07 följande:
    Jag har tipsat om tråden i en FB-grupp där många av oss samlas, hoppas ni hittar folk so ställer upp! Hade gärna sett en dokumentär om detta som inte enbart är vinklad åt det negativa hållet.
    Tack snälla du! Ja det är vad vi hoppas med programmet också! 
    Igen, tack.

Mvh
    Lotta  

• puss

gud jag vill va med men jag vill inte operera mig

I am a fast maschine I keep my motor clean
  • lotta2011
    puss skrev 2011-07-04 15:27:35 följande:
    gud jag vill va med men jag vill inte operera mig
    Maila mig om du vill, alla behöver inte operera sig.
    mvh
    Lotta :) 
Svar på tråden Medverkande sökes till ny dokumentärserie.