Hon är för trång och hon lider!
Jag och min tjej har varit ihop snart i 3 månader och vi har fortfarande inte lyckats ha sex. Anledningen är att hon är oskuld och att hon är för trång. Vi har försökt som vanligt till en början men när jag inte kom in så fick jag ont på min penis och efter ett tag så gav vi upp och vi kom fram till att hon självmant skulle känna efter med sitt egna finger. Hon vet inte själv var hålet är och det slutade med att vi gick och köpte en dildo. Vi delade på priset ihop och nu i helgen så provade vi den. Vi köpte en mindre dildo storlek 13 cm eftersom jag har betydligt större och att det kunde hjälpa till en början. Hon ville prova dildon själv först men lyckades inte så jag hjäpte till och vi använda mycket glidmedel för att det skulle hjälpa. Vi var så försiktiga så men vi kom inte in mer än 1 cm tills hon fick jätteont och började må dåligt och blev ledsen. Hon är så frustrerad och anklagar sig själv att det är hennes fel så då får jag trösta henne så gott det går. Jag sa att vi kan prova med ett finger så jag provade med ett lillfinger men det gick inte heller. Hon får helt enkelt jätteont och jag mår också dåligt av att se henne lida som jag hon gör. Vi är båda sexuellt aktiva och jag stimulerar henne utanpå vilket hon tycker är jätteskönt och hon har fått orgasm av det. Men för att slutcitera det hela så lider jag med henne, hon kan inte hjälpa att hon är för trång. Det kan ju inte hon hjälpa för hon har ju bara haft lite otur att hennes kropp är uppbyggd så. Så frågan är; Hur ska vi lösa detta? Är gynekologen den enda utvägen, kan det hjälpa? Hon känner ju självmant efter alla försök att hon är väldigt trång. :(