• Herr Lindström

Hon är för trång och hon lider!

Jag och min tjej har varit ihop snart i 3 månader och vi har fortfarande inte lyckats ha sex. Anledningen är att hon är oskuld och att hon är för trång. Vi har försökt som vanligt till en början men när jag inte kom in så fick jag ont på min penis och efter ett tag så gav vi upp och vi kom fram till att hon självmant skulle känna efter med sitt egna finger. Hon vet inte själv var hålet är och det slutade med att vi gick och köpte en dildo. Vi delade på priset ihop och nu i helgen så provade vi den. Vi köpte en mindre dildo storlek 13 cm eftersom jag har betydligt större och att det kunde hjälpa till en början. Hon ville prova dildon själv först men lyckades inte så jag hjäpte till och vi använda mycket glidmedel för att det skulle hjälpa. Vi var så försiktiga så men vi kom inte in mer än 1 cm tills hon fick jätteont och började må dåligt och blev ledsen. Hon är så frustrerad och anklagar sig själv att det är hennes fel så då får jag trösta henne så gott det går. Jag sa att vi kan prova med ett finger så jag provade med ett lillfinger men det gick inte heller. Hon får helt enkelt jätteont och jag mår också dåligt av att se henne lida som jag hon gör. Vi är båda sexuellt aktiva och jag stimulerar henne utanpå vilket hon tycker är jätteskönt och hon har fått orgasm av det. Men för att slutcitera det hela så lider jag med henne, hon kan inte hjälpa att hon är för trång. Det kan ju inte hon hjälpa för hon har ju bara haft lite otur att hennes kropp är uppbyggd så. Så frågan är; Hur ska vi lösa detta? Är gynekologen den enda utvägen, kan det hjälpa? Hon känner ju självmant efter alla försök att hon är väldigt trång. :(

• Svar på tråden Hon är för trång och hon lider!
  • emoni23

Det är ju lätt att det blir så när man är oskuld ofta så är det rädsla alltså, jag och min kille höll på som ni för typ 13 år sedan när jag var oskuld haha men i alla fall slutade det med att han en dag blev less och tryckte in den, vet inte om det var jättelyckat det är klart det gjorde ont men sedan är man ju öppen så några gånger efter det blev det ju skönare.

Det är mödomshinnan som är ivägen annars skulle det gå bra så när den är borta går det lättare hur ni ska lösa det är upp till er, det finns ingen "snäll" väg att ta bort den med fingrar eller dildos, den måste bort innan ni kan ha sex och den försvinner när penisen kommer in... 

• Herr Lindström

Det sa jag också till henne! Att hon kanske får genomgå att hon kanske får jätteont bara för att det ska lyckas. Men ni vet inte om det går att lösa hos gynekologen? Vi pratade om att vi skulle kunna ring och boka tid.

• Furstinna
    Herr Lindström skrev 2011-07-05 00:09:31 följande:
    Jag och min tjej har varit ihop snart i 3 månader och vi har fortfarande inte lyckats ha sex. Anledningen är att hon är oskuld och att hon är för trång. Vi har försökt som vanligt till en början men när jag inte kom in så fick jag ont på min penis och efter ett tag så gav vi upp och vi kom fram till att hon självmant skulle känna efter med sitt egna finger. Hon vet inte själv var hålet är och det slutade med att vi gick och köpte en dildo. Vi delade på priset ihop och nu i helgen så provade vi den. Vi köpte en mindre dildo storlek 13 cm eftersom jag har betydligt större och att det kunde hjälpa till en början. Hon ville prova dildon själv först men lyckades inte så jag hjäpte till och vi använda mycket glidmedel för att det skulle hjälpa. Vi var så försiktiga så men vi kom inte in mer än 1 cm tills hon fick jätteont och började må dåligt och blev ledsen. Hon är så frustrerad och anklagar sig själv att det är hennes fel så då får jag trösta henne så gott det går. Jag sa att vi kan prova med ett finger så jag provade med ett lillfinger men det gick inte heller. Hon får helt enkelt jätteont och jag mår också dåligt av att se henne lida som jag hon gör. Vi är båda sexuellt aktiva och jag stimulerar henne utanpå vilket hon tycker är jätteskönt och hon har fått orgasm av det. Men för att slutcitera det hela så lider jag med henne, hon kan inte hjälpa att hon är för trång. Det kan ju inte hon hjälpa för hon har ju bara haft lite otur att hennes kropp är uppbyggd så. Så frågan är; Hur ska vi lösa detta? Är gynekologen den enda utvägen, kan det hjälpa? Hon känner ju självmant efter alla försök att hon är väldigt trång. :(

Boka tid hos gyn. Hon ska inte få ont av sex.

• Rani
    Herr Lindström skrev 2011-07-05 00:18:21 följande:

Det sa jag också till henne! Att hon kanske får genomgå att hon kanske får jätteont bara för att det ska lyckas. Men ni vet inte om det går att lösa hos gynekologen? Vi pratade om att vi skulle kunna ring och boka tid.

Låt henne gå till gynekologen innan ni experimenterar vidare själva. Om inte annat för att kolla att allt är som det ska.

Och nej, det ska inte göra så ont eller vara så svårt.  Pressa henne inte!
  • Herr Lindström
    Furstinna skrev 2011-07-05 00:23:00 följande:

Boka tid hos gyn. Hon ska inte få ont av sex.

Det är nog bäst ändå! Hon tyckte det var tillräckligt pinsamt att vi skulle köpa en dildo men jag till henne att se det som en lösning på problemet. Visst, hon höll på att skratta i ihjäl sig när vi provade den :D men det gick över till slut då det inte funkade. Om vi inte får in dildon kommer ju inte jag in. Så jag kan inte se någon annan utväg än att ringa och boka tid. Hoppas bara att jag kan övertala henne om att se det som en hjälp på vägen för att lösa detta problem? Jag är rätt bra på att vara förstående mot henne och att övertyga, det är ju för att jag bryr mig!
  • Grönöga

Nej nej nej! Sluta nu.

Det finns ingen hinna som måste bort eller täcker över som ett lock.
    Bara ett veck som är följsamt och som går att tänja på.
    Tänk på detta annars om du gör som ovanskrivande kan det för din tjej kännas som ett övergrepp. Jag skriver kan kännas, det kan jag ju inte lova.

Men om jag tänker hur jag skulle känna det om killen bara tryckte in den, ja, våldtäkt är inte långt borta från mina tankar.

Snälla, ta det försiktigt! Du verkar va förstående och verkligen på djupet tycka om denna tjej. Du vill väl inte att hon ska ev känna så som jag beskrev det eller hur?

Det finns vissa abnormaliteter i en kvinnas underliv som kan yttra sig på detta sätt. Tex sammanväxt mödomshinna, eller kanske slidkramp.

Hon borde gå till en gynekolog, ja.
    Snälla boka tid dit så får ni troligtvis bättre vägledning.

• Herr Lindström

Klart jag bryr mig! Nä, jag vill inte att hon ska känna så givetvis, det är ju därför jag frågar henne också om vi ska avbryta. Jag förstår att det är jobbigt för henne, jag lider ju med henne så det är ju lika jobbigt att vara brevid.

Grönöga skrev 2011-07-05 00:31:10 följande:
    Nej nej nej! Sluta nu.

Det finns ingen hinna som måste bort eller täcker över som ett lock.
    Bara ett veck som är följsamt och som går att tänja på.
    Tänk på detta annars om du gör som ovanskrivande kan det för din tjej kännas som ett övergrepp. Jag skriver kan kännas, det kan jag ju inte lova.

Men om jag tänker hur jag skulle känna det om killen bara tryckte in den, ja, våldtäkt är inte långt borta från mina tankar.

Snälla, ta det försiktigt! Du verkar va förstående och verkligen på djupet tycka om denna tjej. Du vill väl inte att hon ska ev känna så som jag beskrev det eller hur?

Det finns vissa abnormaliteter i en kvinnas underliv som kan yttra sig på detta sätt. Tex sammanväxt mödomshinna, eller kanske slidkramp.

Hon borde gå till en gynekolog, ja.
    Snälla boka tid dit så får ni troligtvis bättre vägledning.
  • Furstinna
    Herr Lindström skrev 2011-07-05 00:30:12 följande:
    Det är nog bäst ändå! Hon tyckte det var tillräckligt pinsamt att vi skulle köpa en dildo men jag till henne att se det som en lösning på problemet. Visst, hon höll på att skratta i ihjäl sig när vi provade den :D men det gick över till slut då det inte funkade. Om vi inte får in dildon kommer ju inte jag in. Så jag kan inte se någon annan utväg än att ringa och boka tid. Hoppas bara att jag kan övertala henne om att se det som en hjälp på vägen för att lösa detta problem? Jag är rätt bra på att vara förstående mot henne och att övertyga, det är ju för att jag bryr mig!
    Det är det enda ni kan göra. Detta kan dom hjälpa henne att lösa. Följ med och stötta henne om hon vill det. Tills dess njut av det sex ni kan ha och som INTE gör ont. Lycka till, till er båda.
  • Grönöga

Bra! Blev bara orolig att du skulle följa dsk rådet. Därav min starka skrift.

Se nu till att komma till gyn. Detta går att ordna.

• Anonym (samma)

För mig gjorde det också jätteont de första gångerna men jag ville verkligen och killen tryckte på så hinnan sprack.
    Jag blödde lite lite men efter det gick det bra

FÖr er bådas skull så sluta och gör ett besök hos gyn, annars kan det bli alldeles för mycket negativt kopplat till sex så det blir en mental spärr. 

• Anonym (vänta)

För mig gjorde det jätteont första gången och det blödde också. Tog sex månader innan vi hade sex och de första gångerna gjorde det som sagt ont. Men efter det var det inga problem alls. Mitt råd är att låta det ta sin tid, pressa henne inte. Och lägg av med dildos och liknande, var bara kärleksfull och försök att få henne att känna sig så avslappnad som möjligt. Det allra viktigaste är att inte sätta någon press på henne! Känner hon press då kommer hon att spänna sig och då blir det svårare.

• Queenie70
    emoni23 skrev 2011-07-05 00:13:29 följande:
    Det är ju lätt att det blir så när man är oskuld ofta så är det rädsla alltså, jag och min kille höll på som ni för typ 13 år sedan när jag var oskuld haha men i alla fall slutade det med att han en dag blev less och tryckte in den, vet inte om det var jättelyckat det är klart det gjorde ont men sedan är man ju öppen så några gånger efter det blev det ju skönare.

Det är mödomshinnan som är ivägen annars skulle det gå bra så när den är borta går det lättare hur ni ska lösa det är upp till er, det finns ingen "snäll" väg att ta bort den med fingrar eller dildos, den måste bort innan ni kan ha sex och den försvinner när penisen kommer in... 
    Men herregud det var nog nåt av det dummasta jag läst...Jag är ledsen att din första gång blev på det viset, men nej det behöver absolut inte göra ont eller blöda första gången man har sex då gör man nåt fel.

Det är väldigt väldigt få kvinnor som är byggda på det viset att det måste göra ont och blöda. I de allra flesta fall handlar det om att man spänner sig av olika anledningar. I ett fåtal fall så är det så att det finns ett tjockt veck ivägen som man kan få hjälp att ta bort hos doktorn. Mödomshinnan är en myt och existerar inte i normalfallet.
  • Anonym

oj....hmm finns ingen mödomshinna...men ett veck som kan vara olika starkt..tycker nog hon ska till gyn, så att ni åtminstone vet om allt verkar vara "normalt"..vad nu det är....innan fler försök.

Fortsätt stimulera henne.......o var lite beredd...så att du försöker när hon är våt o upphetsad...o då med ett finger...lite obehagligt ibörjan.....men borde vara ok....bara ni tar er förbi precis i öppningen....man kan vara olika känslig o jag e alltid superkänslig i öpppningen, men har man bara tagit sig förbi, så e det lugnt.....men det får absolut inte göra ont!

• Herr Lindström
    Anonym skrev 2011-07-05 09:39:31 följande:
    oj....hmm finns ingen mödomshinna...men ett veck som kan vara olika starkt..tycker nog hon ska till gyn, så att ni åtminstone vet om allt verkar vara "normalt"..vad nu det är....innan fler försök.

Fortsätt stimulera henne.......o var lite beredd...så att du försöker när hon är våt o upphetsad...o då med ett finger...lite obehagligt ibörjan.....men borde vara ok....bara ni tar er förbi precis i öppningen....man kan vara olika känslig o jag e alltid superkänslig i öpppningen, men har man bara tagit sig förbi, så e det lugnt.....men det får absolut inte göra ont!

Det ärju precis det gör, det gör ont på henne! Jag har stimulerat henne så hon blivit våt och därefter har jag provat med ett finger också. Det hjälper inte!
  • Grönöga

Boka tid till gyn för allt det ni gör räcker i normalfallet. Kan det vara något psykiskt?

Hoppas detta ordnar sig för er och att ni får ett rikt sexliv. All lycka!

• Madick

Slidan är töjbar så hon är inte "för trång" för evigt. Däremot kan muskler omedvetet spännas så det verkligen är omöjligt att få in minsta lilla. Nånting hos henne blockerar och att tvinga in saker gör det hela värre. Kanske läge att vänta en stund, lägg ner penetreringstankarna helt och fortsätt med petting.

• Anonym (Cogito)

Det låter som att ni har gjort det lite för tekniskt..?
    Kroppen är ju inte mekanisk på det viset. Jag minns när jag hade sex med min man första gången. Jag var nervös och jag vet förvisso att jag är trång, men det var klar skillnad mellan de första gångerna och när vi hade lärt oss att att slappna av med varandra. 
    Hur kåt är hon egentligen när ni testat dildon?
    Jag tror att det handlar om nervositet och att det har eskalerat efter ett antal "misslyckanden" så att hon inte alls kan slappna av. Kanske läge att lägga ner försöken ett tag så att lusten infinner sig? 

Svar på tråden Hon är för trång och hon lider!