• Randig Panda

Var får man tag på klädsel till Urban Jungle?

Ja som frågan lyder=)

• Svar på tråden Var får man tag på klädsel till Urban Jungle?
  • Lilo84

Finns ju hos babyproffsen och babyland t.ex men dom är svindyra! Kolla på blocket eller tradera om du kan tänka dig en begagnad! Annars tror jag bonti.se brukar har!

• Randig Panda

Ja jag misstänkte de skulle vara dyra.. :(
    Jag har kollat tradera och blocket över hela sverige men hittar ingenting allls, så himla typiskt fö rinnan jag köpte vagnen så fanns det massor av begagnade TYPISKT  

• Lilo84

Mm, det är trist men bara att hålla ögonen öppna, det brukar alltid trilla in! Jag letar efter en klädsel från designkollektionen som fanns 2007/2008. Svart och ljusrosa, den är INTE lätt att hitta ska jag säga! Men hittar jag en så kan du få köpa min svart ;)

• Randig Panda
    Lilo84 skrev 2011-07-05 09:12:30 följande:
    Mm, det är trist men bara att hålla ögonen öppna, det brukar alltid trilla in! Jag letar efter en klädsel från designkollektionen som fanns 2007/2008. Svart och ljusrosa, den är INTE lätt att hitta ska jag säga! Men hittar jag en så kan du få köpa min svart ;)
    Låter ju kanon  
  • Randig Panda

Man kan ju få en hel vagn i bra begagnad skick för mindre än bara ny klädsel

• LillaNovaK

Jag har en grå klädsel uppe på vinden som aldrig är använd. Fattas dock suffletten så fet är bara själva sittdelen.

• Randig Panda
    LillaNovaK skrev 2011-07-05 10:37:54 följande:
    Jag har en grå klädsel uppe på vinden som aldrig är använd. Fattas dock suffletten så fet är bara själva sittdelen.
    Är det till 10/11 chassit ? Mitt chassi är -06a
  • Randig Panda

wow. har du tänkt på o sälja den eller så?

• Minika

Jag letar också, svårfunnet.. Tänkte annars att man kanske bara kunde byta sufflett och då har jag hittat några som syr..

• Ingrid 82

Inboxa mig ni som vill ha klädsel!

Svar på tråden Var får man tag på klädsel till Urban Jungle?