Jag är värdelös
Har inga pengar kvar knappt efter att hyran är betald. Lämnade mitt x för en kille som jag trodde det skulle bli bra med, men de känns inge vidare. Saknar min gamla pojkvän som nu har en ny. Saknar honom så otroligt mycket. Samtidigt har jag så fruktansvärt dåligt samvete över det jag gjort mot honom. Vissa nätter ligger jag bara å vrider mej å kan inte sova. Är cirka 169 lång och väger ca 56 kg. Känner mig jämt tjock och uppsvälld och vill gärna gå ner i vikt. Känner mig allmänt ful och äckligt. Vill fan bara gråta när jag tittar mig i spegeln. Jag känner mig så otroligt värdelös, har knappt några vänner alls och den enda tjejkompisen jag har kommer flytta till en annan stad. Hade en hund tillsammans med mitt x som betydee så mycke, men han är såld. Saknar han också.. Jag vet fan inte vart jag ska ta vägen snart..Gråter och gråter, gråter över allt skit. Alla i min ålder läser vidare på högskolan känns de som, utom jag. Jag är så jävla kass :.( Har knappt nån familj i staden jag bor i. Jag har ingen alls känns det som. Trodde det skulle bli bra med pojkvännen men de känns inge bra, kan tyvärr inte förklara varför. Just nu vill jag bara inte leva längre känns det som, hur mycke ska man orka innan man bryter ihop. Behövde bara få skriva av mig lite..