• nillse

Ni som är runt 179cm långa, vad väger ni?

Sjävl är jag 179 cm lång och väger 70 kg. jag vill ner till 65 kg. Har mycket fett runt magen (klassiska badringen). Tränar en del och äter rätt men det är förns nu jag verkligen förstår vidden av att äta rätt och vad kosten gör för kroppen. Jag har köpt en måltisdmått på apoteket som fungerar bra för mig.

• Svar på tråden Ni som är runt 179cm långa, vad väger ni?
  • Flisan79

Jag är ju "bara" 175 cm men min trivselvikt ligger på 58 kg. Har som du lätt att få en badring så för perfektion skulle jag vilja väga 56. Låter väldigt smalt till min längd men jag har långa smala ben som nog drar ner kilona. Liten rumpa och små höfter dessutom.

Just nu väger jag straxt över 70 kg men så är jag ju gravid i v 32 så det är bara tillfälligt. Kan säga att jag absolut hade kunnat trivas med några kg till (mot min vanliga vikt då vill säga) om det inte var för att allt placerade sig på mage, överarmar och typ dubbelhaka.

Kommer träna mycket "core" sen för att forma bålen.

En lite tillfällig blogg/hemsida www.nogg.se/glansitillvaron
  • Summermom11

ca 70kg men då födde jag för 4½ vecka sen, ska ner till 65 o sen ca 60 innan jag är nöjd. ÄR 179

• Together90

asså 60 kg är jävligt lite för 179 cm ...:S

Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11
  • Together90

asså hur smala är ni tjejer ?
    Jag känner mig fet jämfört med er.. ush !

Jag är en 173 cm och väger fan 66 kg...

Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11
  • Summermom11
    Together90 skrev 2011-07-05 17:25:31 följande:
    asså 60 kg är jävligt lite för 179 cm ...:S

Vägde det förut till samma längd o triovdes bra så drf vill jag väga runt det igen
  • mammaNena

jag är 178 och ligger runt 60. men är som en "pommesfritt" som blossom sa i radion en gång. smal men "tjock" med "love handels"..   vägde 54 ett tag och va såklart ännu smalare, men hade ÄNDÅ "love handels" Visst träning hade säkert hjälpt, men när skulle jag hinna det!?

Thoether90: mycket beror ju på kroppstyp! jag har som "Flisan" väldigt smala ben. så dom väger klart inte så mycket

johnsliv.bloggplatsen.se/ en sida om våran muskelsvaga john
  • Flisan79
    Together90 skrev 2011-07-05 17:27:39 följande:
    asså hur smala är ni tjejer ?
    Jag känner mig fet jämfört med er.. ush !

Jag är en 173 cm och väger fan 66 kg...
    Beror helt på hur man är byggd. Skulle jag ha mer former och platt mage hade jag nog vägt runt 65 kg skulle jag tro.

Vissa ser ju typ exakt likadana ut fast det skiljer ändå 5 kg imellan. Beror väl på benstommme och lite annat.
    En lite tillfällig blogg/hemsida www.nogg.se/glansitillvaron
  • Probably the best    in the

Är så kruvig så det räcker och blir över. och massa muskler + just nu för mkt fett....
    Men har svårt att hitta byxor för dom blir för små i låren och för stora i midjan....Tröjor spänner över armar och rygg och blir som hus i midjan....magen är inte platt men inte långt ifrån...så jag vette 17 hur jag hade sett vid 60 kg....85 är min målvikt...dit är det x antal kg.....när jag vägde 87 sa folk åt mig att du är så jäkla snygg nu så nu får du ge dig....då visste dom inte vad jag vägde

Som en motvikt dårå...   

Svar på tråden Ni som är runt 179cm långa, vad väger ni?