• Mistys Daisy
    Äldre 5 Jul 19:04
    5532 visningar
    12 svar
    12
    5532

    Blixten McQueen Poster?

    Hej!!

    Någon som vet någon affär som säljer affischer/poster? Jag vet bara Gallerix....

    det finns ju massa på nätet, men tänkte köpa i en affär om det finns först :)
        

  • Svar på tråden Blixten McQueen Poster?
  • Äldre 5 Jul 19:05
    #1

    toys 'r us har oxå, barn posters då

  • Mistys Daisy
    Äldre 5 Jul 19:05
    #2

    Åh tack för snabbt svar! :)

  • Äldre 5 Jul 19:39
    #3

    Ö

  • Mistys Daisy
    Äldre 5 Jul 19:41
    #4
    Mammat3 skrev 2011-07-05 19:39:14 följande:
    Ö

    å B ? ;)
  • Äldre 5 Jul 19:43
    #5

    Finns lite överallt, sambons son har en massa mcqueen posters, dom är köpta på diverse leksaksaffärer eller ÖoB

  • Äldre 5 Jul 19:52
    #6

    Köp Blixtentidningen. I varje nummer är det ett par posters och så följer det alltid med en liten bil också.

  • Mistys Daisy
    Äldre 5 Jul 19:55
    #7
    hopparmamma skrev 2011-07-05 19:52:46 följande:
    Köp Blixtentidningen. I varje nummer är det ett par posters och så följer det alltid med en liten bil också.

    Finns det en blixten tidning med? :) :)  Det skall jag verkligen göra!!! TACK!!!!
  • maria2­04
    Äldre 5 Jul 19:55
    #8

    Bauhaus

  • Äldre 5 Jul 19:57
    #9

    Jajemensan. Några små serier, lite pyssel, fakta om olika typer av bilar, posters osv. Och så bilen som följer med. De är naturligtvis mindre och enklare än de vanliga bilarna man köper men jag är förvånad över hur bra de håller ändå.

    Välkommen in i Blixten-träsket.

  • Mistys Daisy
    Äldre 5 Jul 20:01
    #10

    Vi har renoverat lillemans rum och jag tycker hans gåvagn som är Blixten är så söt, så jag tänkte det kunde vara roligt med någon affisch att piffa upp väggarna med! :)   När lilleman är tillräckligt gammal får han väl säga vad han vill ha på väggarna, men nu bestämmer mamma ;)  Då kan ja ju köpa någon tidning med som han kan ha när han blir större :)  KOmmer dom 1 gång i månaden eller? 

  • Äldre 5 Jul 20:16
    #11

    Något sådant.
    På t.ex. Bauhaus finns det väggdekorationer med Blixten om du vill ha något mer beständigt.

  • Äldre 5 Jul 20:59
    #12

    Haha såg nu att mitt inlägg inte kom med :) Skulle även stå att jag köpte min sons toy story poster där :D

Svar på tråden Blixten McQueen Poster?