amningsvänliga badkläder...
Var kan man hitta amningsvänliga badkläder? Bikini eller baddräkt.. tänkte kolla på väla.. förslag på butik med bra o billigt utbud? Tacksam för svar!
Var kan man hitta amningsvänliga badkläder? Bikini eller baddräkt.. tänkte kolla på väla.. förslag på butik med bra o billigt utbud? Tacksam för svar!
Hej
såg att Boob eller vad dom nu heter som gör aminings tröjor osv hade baddräkter som såg helt ok ut
vill du gå i bikini???
varför inte köpa en trekantsbikini?? jätte smidigt och bara dra bort lite så bröstvårtan syns.. varför köpa dyra saker som finns i billigare alternativ
jag köpte bikini-bh på stadium i år, den funkar bra att amma med, bara att dra ner bh:n.
Köpte en bikini inne på change. Jättelätt o vika ner när det ska ammas.
Bikini är väl som gjord för amning...
Inte de med vadderad kupa.
Inte?
jag har nu varit på stranden två dagar i rad med bebis. Har bikini med vadderad kupa. Den går inte att vika ner lätt, ska försöka leta efter en ovadderad. Men det är svårt speciellt om boobsen är stora vill ju gärna att överdelen är "stabil"
Hittar du någon bra kan du väl skriva i tråden var
Jag köpte en vadderad halterneck. Har inte testat på riktigt än, men i provrummet gick det utmärkt att lossa snörena och vika ned ena kupan helt. Andra stod upp utan snören.
Fröken s>>> som sagt köpte jag en ovadderad inne på Change som är super lätt o vika ner. Där fick jag även hjälp med att ta rätt storlek. Har fel i min amnings bh men väntar till nästa månad o köpa det. Har 80D i bhn men ska ha 70E. Bysten blev mycket stabil i den storleken o kände verkligen hur ryggen underlättades.