Besökte kiropraktor i måndags morse och har nu hundra ggr värre ont i ryggen än det jag sökte för, vad hände?
Är en tjej på 31 år som var ute och spelade golf och dagen efter hade jag ganska ont i ryggen, trodde dock det var som träningsvärk så gick och tränade ett zumbapass dagen efter det och ryggvärken tilltog och började stråla ut i benen. Kontaktade en kiropraktor som sade att jag hade ryggskott och knäckte min rygg. Det blev lite bättre men han sade att jag kanske behövde gå en gång till. Det blev senare lite sämre igen (en vecka senare) och jag gick iväg till en annan kiropraktor då den tidigare hade semester. Detta var i måndags morse och han knäckte ryggen rejält. När jag vaknade på tisdagen tog jag mig knappt ur sängen, ryggvärken var 100 ggr värre än innan och det är likadant idag. Varje steg jag tar går som stötar upp i ryggen (kan knappt gå) och jag kan varken hosta eller nysa utan att det känns som en karatespark i ryggen. Är även rejält svullen över ländryggen vilket jag aldrig varit tidigare. Vad jag undrar är om allt är som det ska? Igår låg jag på golvet och grät och jag går runt som en ostbåge i hållningen, kan inte räta ut ryggen nu. Vad ska jag göra? Är det retat pga knäckningen och måste läka eller gjorde han något fel? Har regelbundet gått hos en annan kiropraktor som knäckt och varit lite öm efteråt men det här är något helt annat i smärtväg, är orolig om något gick snett?