Helt ofattbart, HJÄLP mig någon?
Vilken bra början på semestern då!Jag är gravid i v15 och idag är det min 3'e semesterdag!
Gick upp lagom trött vid 8.00 för att tillsammans med min sambo
få vara med om något så fint som att lyssna på den lilla, lilla bebisens hjärta <3
Vid 10.00 vägdes jag och strax därefter fick vi komma in till bm, vi pratade lite
om hur det varit sedan sist och jag svarade att det är baara bra, bortsett från att jag inte tåler
stanken (normalt sett doften) av tyg d.v.s kläder, soffa, säng, bilsäten, you name it! Det får mig att kräkas!
Nu var det dags att ligga ner och efter en stunds letande fick vi höra de oerhört snabba hjärtslagen
som ett enormt bevis på familjelyckan :) Vi pratade lite till och bokade tid för Ul och vanligt möte om 1 repektive 2 månader,
Glada och lyckliga gick vi därifrån, stannade till vid mitt jobb för att meddela chefen om de nya tiderna jag fått och TRO DET ELLER EJ! Jag gick där ifrån ARBETSLÖS just för att jag är gravid!
Jag började på "jobbet" med 6 månaders provanställning. Då det var anställnings dags kom det fram att hon inte vågade anställa någon personal så snällt fick jag tacka ja till 6 månader till... Denna gången skulle det vara anställning i början av augusti, närmare bestämt 2 veckor efter min semester.
Så här sa hon: När du kommer tillbaka är det 2 veckor kvar till anställning. Du får bestämma själv om du vill gå direkt eller jobba de 2 veckorna... Är välkommen att komma tillbaka när du fått barn, kanske kan finnas någon helgs jobb.
Knäckt........