• Anonym

Kissar du i vattnet vid bad?

Ja hur ligger det till egentligen?
    Personligen gissar jag det är vanligare än vad många tror att även vuxna människor kissar i vattnet när de badar.
    Själv ska jag väl erkänna att jag gör det både vid bassängbad och vid bad i sjö/hav.
    Badkaret låter jag dock bli

Så bekänn ni som gör det eller bli förfärade ni som inte gör det

• Svar på tråden Kissar du i vattnet vid bad?
  • Eisa

Nej verkligen inte!!!!!!!!!!!! Kräks

• Anonym

Ja, utomhus men inte i badkaret.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-07-06 23:05:13 följande:
    Ja, utomhus men inte i badkaret.
    Visste väl att det fanns fler
  • Anonym (Japp)

I havet och i sjöar! 

Inte hemma i badkaret eller i pooler, dock.  

• Anonym (Kissekiss)

Jag kissar när jag badar i sjöar och hav om det verkligen är akut. När jag var yngre (vi snackar 10årsåldern), då kissade jag säkert i bassänger också.. det gör jag dock inte idag. När jag duschar kan jag kissa om det är kris, eftersom jag sköljer ner det på¨en gång.

• Anonym (Kissar aldrig)

Brukade gå och bada i bassäng, men slutade när det var en gubbe som simmade framför mig som pissade och kände hans varma stråle komma emot mig....Usch .
    Har alltid tyckt att bassänger är lite äckliga trots floor, ligga där och bada och dela vatten. Nä tacka vet jag havsbad. Gillar!!

• Anneli68

När jag badar i sjön, men det är ofrivilligt. Blir av någon anledning väldigt kissnödig när jag går ner i kallt vatten och det bara rinner Skäms. Därför badar jag nästan aldrig längre...

• Anonym

Fy fan för folk som kissar i bassänger...så jäkla äckligt. Okej om man är barn och inte vet bättre med vuxna människor!? Hur kul tror ni det är för andra att simma omkring i erat piss??? Gå upp ur bassängen och gå på toa, vad är problemet?

• Dajo

Nä, faktiskt inte... vet inte varför, men jag brukar gå upp på land och kissa i nån buske eller nåt istället...

• mclo

När jag var yngre(10år) kissade jag endast i hav och sjöar, men nu när jag är äldre håller jag mig hellre än att göra mina behov där andra ska bada!

• Anonym (Mia)

Bara i sjö/hav..
    Ej i pool eller badkar!..

Haha, vilka olika svar!.. =)

• jagvetbäst

Så klart.. man kissar i havet/sjöar...
    Har även hänt i bassänger...

• Anonym (japp)

Jag kissar i princip alltid i vattnet utom i badkar. Av någon underlig anledning blir jag nästan alltid akut kissnödig när jag går i vattnet. Även i pooler alltså om de är någorlunda stora och ingen är precis i närheten.

• Anonym (inte en chans!)

Nej, det skulle inte falla mig in! Det är ju jätteäckligt! :-x

Dock hände det några olyckor när jag var gravid och jag tyckte det var så otäckt men jag skulle aldrig göra det med vilje.

• Pleco

Det är fysiskt omöjligt för mig att kissa i vatten, jag har faktiskt försökt. Jag måste gå upp och göra mina behov. Att kissa i en pool skulle aldrig falla mig in, fy fan vad vidrigt. Det är en av anledningarna till att jag aldrig badar i simhall och liknande. Äckliga, snuskiga människor. Kräks

Svar på tråden Kissar du i vattnet vid bad?