• Helle333

IKEAs glasserie Godis

Tycker jag personligen är fullständigt värdelöst skit rent utsagt. Sambon älskar denna glasserie men det är så kass kvalitet. De spricker och går sönder för absolut ingenting. De stora glasen får knappt plats i diskmaskiner och de välter och har sig i maskinen. Skräp i mina ögon helt enkelt.

• Svar på tråden IKEAs glasserie Godis
  • vackrastarflow

Försöker komma underfund med anledningen till denna tråden...

Hannah76 skrev 2011-07-06 23:04:50 följande:
    Fast man får ju vad man betalar för...
    Ja precis... Fast min mamma har själv dessa glas och har inte haft problem med dem. Sen brukar glas gå isönder om man tappar dem och så
  • Helle333
    vackrastarflow skrev 2011-07-06 23:08:34 följande:
    Försöker komma underfund med anledningen till denna tråden...Ja precis... Fast min mamma har själv dessa glas och har inte haft problem med dem. Sen brukar glas gå isönder om man tappar dem och så
    Jo men de går ju sönder även om man är försiktig med dem. Det är det jag stör mig på. Tänkte jag skulle tala om det för folk så de tänker två gånger innan de köper böset =)
  • Helle333
    Hannah76 skrev 2011-07-06 23:04:50 följande:
    Fast man får ju vad man betalar för...
    Jo men IKEA har glas för 5kr styck som är skitbra och hållbara.
  • vackrastarflow
    Helle333 skrev 2011-07-06 23:09:31 följande:
    Jo men de går ju sönder även om man är försiktig med dem. Det är det jag stör mig på. Tänkte jag skulle tala om det för folk så de tänker två gånger innan de köper böset =)
    Som sagt, mina föräldrar har haft de med svart mönster länge nu och har inte de problemen du haft. Du kanske har fått en dålig omgång eller nåt? Ring till kundtjänst, de kanske har fått in fler klagomål. Minns att de nyligen tog bort en glasserie som gick sönder lätt.
    Helle333 skrev 2011-07-06 23:09:51 följande:
    Köp dem istället då
  • vackrastarflow

Sen att de stora inte får plats i din diskmaskin är nog mer pga diskmaskinen än glasen

• Helle333
    vackrastarflow skrev 2011-07-06 23:11:41 följande:
    Som sagt, mina föräldrar har haft de med svart mönster länge nu och har inte de problemen du haft. Du kanske har fått en dålig omgång eller nåt? Ring till kundtjänst, de kanske har fått in fler klagomål. Minns att de nyligen tog bort en glasserie som gick sönder lätt.
    Helle333 skrev 2011-07-06 23:09:51 följande:
    Köp dem istället då
    Jo jag vill ha dem och har en del av dessa glas medan sambon envisas med att köpa de där bösiga skräpglasen =D Men från och med nu får han själv diska dem.
  • chapelhill

hha vadå skräpglas ? det måste vara nå fel på era.. jag och sambon har sånna glas, vil gillar dom, dom e enkla och stilrena. men våra har då aldrig gått sönder, vi har de stora! och vi har inte direkt gått och vart nå överdrivet försiktiga med dom. Använt dom som vanliga glas..

Svar på tråden IKEAs glasserie Godis