Mensvärk i vecka 33??
Hej, jag har mensvärk sedan imorse men utan sammandragningar, känns inte som de sammandragningar/förvärk som jag haft tidigare utan det är molvärk/växtvärk mensvärk och den har hållit i sig rätt länge nu, Vad är detta? Ska det vara såhär? Vill inte ringa förlossningen och fråga därför jag har inga sammandragningar. Det känns i nedre delen av magen och i ryggslutet, precis som när man har mens.
Ska till barnmorskan den 20nde men vill inte vänta ända tills dess med att få veta så rågar här...
Till och från så känns det som att jag behöver bajsa/fisa, men det har jag nyss gjort så nu kommer det inget mer om jag försöker, haha. Och just ja, jag har mått illa ibland under dagen igår och dagen innan det, jag har haft väldigt lågt järnvärde och varit mkt trätt men nu sedan i förrgår så har jag fått upp det verkar det som och är inte lika trött längre och så, mår mkt bättre, och har även fått mer aptit och äter bättre nu.
Och just ja, jag har varit Väldigt extremt stressad på senaste tiden.
Kan tillägga att det är mitt andra barn jag har redan en flicka på precis 2 år, hade inte såhär med henne.
Nu ska jag gå ut med hunden och se om det blir bättre av det möjligtvis, har inte tid att sitta och ha ont, har massor med saker att göra.
Ngn som vet vad detta är?
Ursäkta att det blev så långt och "klottrigt", hoppas ni kan hjälpa mig med nå bra svar ändå...
Är alltså mens/mol värk med bajs nödighetskänsla, typ. haha