• Anonym (bigbone)

Hur tjocka vader har du? Jag skäms!

Skäms så över mina vader. Tror jag har tjockast vader av alla.
    De mäter 34-35 cm i omkrets.

Hur tjocka vader har du?    Skäms du för dem?

• Svar på tråden Hur tjocka vader har du? Jag skäms!
  • Anonym (SKÄMS!)

Tror mina är 40cm... så du ska nog inte skämmas TS, dessutom så är jag inte tjock.

• Anonym

Jag har kraftiga vader, dels har vi rätt stabbiga ben i min familj och dels har jag dansat balett och jävlar vilka vadmuskler jag fick av det!

• deddan

Jag har ~32,5cm runt mina vader. Det är ju inte så mkt mindre än vad du skrev du har.. Så tror verkligen inte att dina vader är så stora som du tror.

• Anonym (bigbone)

Jag är också smal i övrigt men just vaderna har fått en rejäl omgång av fett.

• Anonym (SKÄMS!)
    Anonym (bigbone) skrev 2011-07-07 12:50:10 följande:
    Jag är också smal i övrigt men just vaderna har fått en rejäl omgång av fett.
    Precis samma här.. Och det är så otroligt pinsamt med kjol, klänning eller shorts.. jag har ändå 6cm mer än vad du har.
  • Anonym (Babel)

jag har ca 39 cm men jag vet inte hur jag ska få dem mindre heller, jag går mycket, kör på crosstrainer, joggar och cyklar...så jag kan nog inte få så mycket mindre!?
    Du kanske också har en del vadmuskler!?

• Anonym (Sierra)

Jag har också rejäla vader, har skämts för det ibland till och med. Anklarna är hyfsat smala men de är breda mitt över muskeln om man kan säga så. Jag tränade väldigt mycket step-up under en tid men det la jag av med för det såg verkligen inte bra ut. Jag har tydligen lätt att bygga muskler där.

Nu är det jogging och gymträning som gäller, det verkar inte påverka lika mycket.
    Men min man tycker att detta är jättekul. Han brukar säga att han önskar att han hade mina vader, han själv har liksom "jämnsmala" ben. Och han tycker det är så roligt att vår son verkar ha fått mina vader...

• Anonym

35 cm och är normalsmal. Aldrig reflekterat över att de skulle vara tjocka... ?

Svar på tråden Hur tjocka vader har du? Jag skäms!