Sak man boka en eller två dagar på Kolmården?
Vi har en snart 4 åring och ska bo två nätter i Norrköping, men orkar man bara med en dag på Kolmården, eller är det bättre att ta två kortare dagar?
Någon med erfarenhet?
Vi har en snart 4 åring och ska bo två nätter i Norrköping, men orkar man bara med en dag på Kolmården, eller är det bättre att ta två kortare dagar?
Någon med erfarenhet?
Vi var ifjol och det räckte gott och väl med en heldag...
Vi har varit där två dagar, då slipper man stressa och barnen kan leka och titta lite extra på saker som man annars skulle skippa för att hinna med att se allt!
Jag skulle helt klart välja två halvdagar framför en heldag för att slippa stressa runt.
En dag har räckt för oss.
Varför inte ta en dag på Kolmården och en dag här för..
www.upplev.norrkoping.se/Dinosaurium+paket_1__1053.html
1 eller 2 dagar? Det beror på vad man är ute efter. Vill man se djuren fixar man kanske det på en dag. Vill man även besöka Bamse och leka tar det mer tid.OM det är mycket folk behöver man mer tid osv.
Vi var där en dag, då var vi bara en kort sväng i Bamselandet, vi lekte inte utan tittade bara på djuren. Jag tror att jag skulle kunna tänka mig två dagar nästa gång.
Det beror på hur intresserad han är av dinosaurier
Det är helt klart värt att se, men det är inte jättestort och behöver inte mer än en timme
Det finns ett rum med Dinosaurier som är häftiga och ett rum med lite känna och klämma och så film
Det finns mycket och läsa - men då ska man vara större för att tillgodogöra sig
Omgivningen är fin med vattenfall mitt i stan och gamla fabriksbyggnader och där kan man strosa längre
Vi har varit på Kolmården idag och det räckte gott och väl med en dag. Vi stressade inte men hade väldigt flyt med alla tider. Vi hann med allt!
Så imorgon upptäcker vi Norrköping istället. Vi får se om det blir dinosaurerna. Och nya saffaribanan var urbra, även delfinuppvisningen, den tycket jag var bäst.
Min som tyckte bamsekramen var bäst, en sådan lycka!
Tänkte också precis säga att en dag räcker gott och väl, men såg att ni redan varit där, hoppas att ni hade mysigt!