• Sussett

bortsprungen hund!

Vi letar efter en bortsprungen hund, en Chihuahua, som sprungit bort i Solan, Hagalundsområdet. Han sprang bort den 28 juni och tipsen som kommit in är enbart från samma kväll han försvann. Han sågs av en pendeltågsförare kl 17.30 vid Solna pendeltågsstation, sen syntes han till springandes på E4 i södergående körfält men på väg norrut mellan Frösunda och Järvakrogs trafikplatser, därefter försvinner spåren. jag vill sprida detta vidare, hoppas på att boende i Hagalund och Solna kan hjälpa oss hålla utkik. Polis, djursjukhus mm är kontaktade. Vi börjar dock fundera över om han kan ha blivit omhändertagen av någon och därför är det extra viktigt att sprida detta vidare!
      Ser ni något misstänkt, hör något eller har några som helst tips och råd, snälla tveka inte att höra av er! Vi lerat bla efter en eftersökningshund/id-spårarhund som kan hjälpa oss, har varit i kontakt med en hel del men ingen har haft möjlighet att hjälpa oss.
    Nedanstående länk är till den facebooksida som dragits igång för att sprida info och samla folk och tips. Snälla, sprid denna länk vidare bland era vänner!
    Tack så mycket!!
    http://www.facebook.com/event.php?eid=224671667565723&ref=ts   

Älskar er min underbara familj!
  • Svar på tråden bortsprungen hund!
  • Sussett

puffar lite :)

• Sussett

puffar igen :)

• Sussett

puffar

• Sussett

ingen som vill dela detta vidare, iallafall?

• tomcar1

Har du lagt ut det på Facebook ? Jag kan göra det annars. Ni har inte hittat hunden ännu ?

• tomcar1

Såg att du själv fixat på facebook, så jag lägger ut infon på min logg

• Sussett

Tack så mycket! Vi försöker sprida infon till så många som möjligt så det är till stor hjälp att du delar länken! tack igen :)

• Sussett

han är fortfarnde borta :(

• tomcar1

Fy, vad ledsen och orolig jag skulle vara. Hoppas att någonkan hitta honom med det snaraste

Svar på tråden bortsprungen hund!