• iwannarock

Privat ultraljud i Dalarna??

Någon som vet om det finns någon privat klinik för att göra ultraljud omkring Dalarna?

• Svar på tråden Privat ultraljud i Dalarna??
  • Luulu

Det ska finnas en i Bjursås, strax utanför Falun:)

• iwannarock

Tack ska kolla upp det.

• Millenia
    Luulu skrev 2011-07-07 17:22:54 följande:
    Det ska finnas en i Bjursås, strax utanför Falun:)
    I Bjurs? Vet du vart i Bjurs?
    Visste inte ens att de fanns en klinik där :P
    Själv bor jag i Grycksbo :)
  • iwannarock

För det första har dom semester men ringde kvinnokliniken i Falun nyss och enligt dom fanns det inget i Dalarna utan man fick vända sig till sthlm, hon sa attd et enda hon visste va privata gynmottagningen i bjursås men hon trodde inte dom gjorde.

• Luulu

Aha på så vis, jag bara antog att dom utförde ul där då. Har aldrig själv varit där men sökte runt om det i början av min graviditet.
    Trodde alla privata kunna göra ul.

• iwannarock

Ja det trodde jag med men nu blir det till att boka på mamma mia i sthlm istället. Jobbigt om det nu inte finns nån stans här omkring att man ska behöva åka till sthlm, vi åker ju ända dit ganska ofta så för oss funkar det bra men.

• Millenia

Ja det är synd att det itne finns närmare.
    Själv har jag och min kille bokat ett UL i Holland eftersom han bor där :)
    Så det ska bli spännande!

• iwannarock

Wow holland ja det funkar ju det me

• Luulu

Eller så väntar man på rutinultraljudet?! ;P

Millenia, nu blev jag nyfiken på vem du är. Min sambo är i från grycksbo, vi är alltså där ganska ofta och har bott där, flyttade där ifrån för ca 1,5 år sen.

Mamma till Wilde 091230 & en till i magen - louisevestin.blogspot.com/
  • iwannarock
    Luulu skrev 2011-07-08 12:45:00 följande:
    Eller så väntar man på rutinultraljudet?! ;P

Millenia, nu blev jag nyfiken på vem du är. Min sambo är i från grycksbo, vi är alltså där ganska ofta och har bott där, flyttade där ifrån för ca 1,5 år sen.
    Näe inte vänta hahah det kan jag inte. Jag har fått en nojja att det skulle kunna vara 2 där inne och vill veta med säkerhet. Men har iaf fått en tid på mamma mia i sthlm på måndag kväll så då får vi veta Så säger hon jag pratade med i telefonen när hon skulle skriva ner lite saker -Du vill alltså veta att allt är bra med barnet och om det är 2 eller FLER hahah jag skrattade och sa säg inte fler för tusan!
Svar på tråden Privat ultraljud i Dalarna??