• Anonym (Nyfiken)

Fattig - Sälja nakenbilder?

Jag och min sambo har inte så mycket pengar den här månaden och vi har några räkningar kvar att betala. Jag har ingen lust att hamna hos inkasso eller fogden och vägrar låna pengar av familj och vänner. Funderar på att ta lite läckra bilder och sälja dessa på internet.

Är detta en bra idé?

Hade du kunnat göra detta?

• Svar på tråden Fattig - Sälja nakenbilder?
  • Anonym

Vill du att bilder ska florera fritt på dig naken på internet så alla kan se dem? Finns bättre sätt än det för att tjäna pengar.

• Slats

trivs ni båda med att göra det så tycker jag att det är helt okej. jag och pojkvännen är båda intresserade av att dela med oss av lite amatör.. får se hur det blir med det, haha!

• pussgurkan86

tror inte man tjänar mycket på det, vem vill betala för något när man kan få det gratis?
    nej bättre ni tar ett lån och betalar av era räkningar

• Anonym

Kan inte finnas många som är villiga att betala för nakenbilder på internet. Camsex däremot verkar vara riktigt lukrativt. Så regga dig på myfreewebcam och kör där istället. Är du snygg kommer pengarna rulla in

• Anonym
    pussgurkan86 skrev 2011-07-07 21:54:50 följande:
    tror inte man tjänar mycket på det, vem vill betala för något när man kan få det gratis?
  • Anonym (Nyfiken)

Ge mig ett sätt att tjäna in 3000 på 10 dagar så gör jag det, utan att sälja nakenbilder.

Nu är det bilder på mina bröst jag menar. Inget annat. Inget ansikte eller annat. Bröst som bröst ju. Solar ju topless när det lämpar sig så.

Min sambo vet inget om detta och det är inte okej för hans del. Jag skulle enbart göra det för att rädda våra telefonräkningar och ha råd med mat.

Vi båda har heltidsjobb, dock var vi sjukskrivna i maj under två veckor tid pga familjetragedi, därav dålig lön i juni.

• Anonym (Nyfiken)
    pussgurkan86 skrev 2011-07-07 21:54:50 följande:
    Många, tror jag. Finns människor för allt.
  • Anonym
    Anonym (Nyfiken) skrev 2011-07-07 21:58:17 följande:
    Ge mig ett sätt att tjäna in 3000 på 10 dagar så gör jag det, utan att sälja nakenbilder.

Nu är det bilder på mina bröst jag menar. Inget annat. Inget ansikte eller annat. Bröst som bröst ju. Solar ju topless när det lämpar sig så.

Min sambo vet inget om detta och det är inte okej för hans del. Jag skulle enbart göra det för att rädda våra telefonräkningar och ha råd med mat.

Vi båda har heltidsjobb, dock var vi sjukskrivna i maj under två veckor tid pga familjetragedi, därav dålig lön i juni.

Jobba extra? 3000:- är ju ingenting om man kör en del övertid
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2011-07-07 21:55:55 följande:
    Kan inte finnas många som är villiga att betala för nakenbilder på internet. Camsex däremot verkar vara riktigt lukrativt. Så regga dig på myfreewebcam och kör där istället. Är du snygg kommer pengarna rulla in
    Jag tänker inte ta något lån, det kommer inte hända. Har tidigare erfarenheter av sambo som suttit hos fogden och som varit nära att sätta mig i klistret. Håller mig borta från det så länge jag inte investerar i något.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2011-07-07 21:59:36 följande:
    Jobba extra? 3000:- är ju ingenting om man kör en del övertid
    Tror du att jag får pengarna i handen? Lönen kommer den 25. Det är 18 dagar kvar tills dess.
Svar på tråden Fattig - Sälja nakenbilder?