• sandra5

    Vill så gärna bli mamma

    Är en glad tjej i bollnäs som längtar så efter å bli mamma men hittar inte den rätta.
    Så funderar lite på att  inseminera mig nästa sommar för jag så gärna vill ha barn.
    men även så gärna träffa nån




  • Svar på tråden Vill så gärna bli mamma
  • Kluttis

    Tråkigt att du inte har hittat "the one" de e svårt finns JÄVLIGT många miffos där ute ;)


    Ja varför inte..Känner du dig redo för bebis så ska man väll få skaffa de..


    Ska du göra de i Danmark då??


    Lycka till :)

  • sandra5
    Kluttis skrev 2011-07-07 22:11:31 följande:

    Tråkigt att du inte har hittat "the one" de e svårt finns JÄVLIGT många miffos där ute ;)


    Ja varför inte..Känner du dig redo för bebis så ska man väll få skaffa de..


    Ska du göra de i Danmark då??


    Lycka till :)


    hej ja presis.
    Ja jag känner mej så redo har varit med min kompis 2 barn sen dom va nyfödda å så :)
    mm har kolla på (vitanova) hete sidan värkar bra
  • entjej

    Du är ju bara 21 år läste jag på din presentation. Du har ju tid på dig att hinna träffa en man du vill leva med och få barn tillsammans med. Det är ju ändå mycket roligare att få barn med någon du älskar och vill leva med och dela ansvaret för ett barn med. Sedan är det ju mycket bättre för barnet om det får en pappa också. Tycker det är bra att alternativet med singel insemination finns för dom där tiden håller på att rinna ut. Men om man bara är 21 tycker jag man kan ha tålamod tills man är närmare 30 i varje fall. Det är min personliga åsikt. Andra har andra åsikter.

  • sandra5

    hej

    jag har inga höga krav på en kille,men han ska vara omtänksam och snäll och tycka om mig för den jag är.
    Tiden känns rätt för mig att skaffa barn,jag känner mig mogen osv

  • butterflower

    Du tycker inte att det är egoistiskt resonemang? 
     

  • butterflower
    sandra5 skrev 2011-07-10 20:14:55 följande:
    nej det tycker jag inte
    Barnet kommer inte sakna att ha en pappa, farmor, farfar och allt som kommer med en "pappa" ?

    Förr krävdes det TVÅ för att få barn. Undrar om det inte finns nån mening med det?
    Nu tänker jag förståss på barnet och inte så mycket på dig.
     
  • Zinfandel

    Butterflower: välkommen till 2011, moderna tider! Nätverk finns hos alla Skrattande (även hos oss där inga farföräldrar längre finns i livet) 

  • butterflower
    Zinfandel skrev 2011-07-10 21:59:28 följande:
    Butterflower: välkommen till 2011, moderna tider! Nätverk finns hos alla Skrattande (även hos oss där inga farföräldrar längre finns i livet) 
    Nätverk finns hos oss med, utöver den vanliga familjen och släkten.
Svar på tråden Vill så gärna bli mamma