• Kakmonster

Finns det nån reklamfilm ni gillar?

Inspirerad av en annan tråd där alla drog upp div hemska reklamfilmer, men finns det någon reklamfilm som ni tycker är bra eller snygg? Själv gillar jag Toblerone-reklamen "Loose youreself in the Tobleronetriangle". Tycker den är snygg.

• Svar på tråden Finns det nån reklamfilm ni gillar?
  • Eshka

Det fanns en ICA reklam för ett tag sedan där ICA-Stig scannade sig själv i kassan och upp på prisdisplayen kom 'soltorkade tomater 17.90' eller nåt liknande. Den var hiskeligt rolig tycker jag!

• Kakmonster
    Eshka skrev 2011-07-07 23:37:01 följande:
    Det fanns en ICA reklam för ett tag sedan där ICA-Stig scannade sig själv i kassan och upp på prisdisplayen kom 'soltorkade tomater 17.90' eller nåt liknande. Den var hiskeligt rolig tycker jag!
    Måste ha missat den!
  • Aniko

Jag och min son gillar Felix ketchup reklamen !! Jag diggar låten "ketchup ketchup punkt" så vi skruvar alltid upp ljudet när den kommer

• festia

Ica-reklamerna, Judith och Judith-reklamerna (är det 3 eller Telia?) och Comviq-reklamerna. Älskar den senaste när fåret ringer upp Ericsson och hojtar i luren med en låt i bakgrunden

• chapelhill

jag bara ÄLSKAR bredbandsbolagets reklamer! allihopa! ^^ vet inte varför, men jag typ diggar låtarna som jag kan utantill nu och alltid sjunger med nu när reklamerna går! :P haha

• Linnika

Gillar reklamen för Volvo V60, det är den volvon som har regnummer: "MLB 060"
    Både jag och min kille gillar den reklamen och låten, så vi höjer när den är på TV:n =) 

ღ Linus ღ
  • lilljohansson
    festia skrev 2011-07-08 01:45:47 följande:

Ica-reklamerna, Judith och Judith-reklamerna (är det 3 eller Telia?) och Comviq-reklamerna. Älskar den senaste när fåret ringer upp Ericsson och hojtar i luren med en låt i bakgrunden

Judith och Judith är Com hem Skrattande
    Tele2 reklamerna gillar jag med fåret Skrattande
Svar på tråden Finns det nån reklamfilm ni gillar?