en helt dum fråga angående hur ofta byter ni kläder/tvättar...
jag har i alla år jag bott ihop med min sambo haft en diskussion med hans ex, min bonusdotters mor om hur ofta vi har bytt kläder på bonus o, hur ofta jag tvättar egentligen...
som ni kanske förstår hör jag till de människor som duschar o, byter kläder varje dag... jag kan i nödfall ha samma jeans/byxor/kjol på mig 2 dagar efter varandra men allt övrigt hamnar i tvättkorgen på kvällen...
när bonus är här hos oss byter hon oxå kläder "rubb å stubb" varje dag, hon sover t ex bara 1 natt i pyjamasen innan den hamnar i tvättkorgen...
detta tycker min bonus mor är vansinne!!
när bonus är hos sin mor duschar hon/byter underkläder/övriga kläder 1 till 2 gånger under veckan...
vi har egna kläder åt bonus o, när hon åker hem i dem på söndagkväll (ibland hinner jag inte tvätta de kläder hon kom i på fredags kvällen) så förväntar jag att när hon kommer 2 veckor senare ska hon ha med de kläder som hör hit tillbaka
vilket hon sällan har... vi har förklarat att eftersom vi inte har så mycket kläder behöver vi få tillbaka kläderna eftersom vi inte accepterar att bonus t ex är på stallet i samma kläder som hon sedan har på resten av dagen... (jag är allergisk)
nu till min fråga, är jag konstig som tvättar varannan, var tredje dag? som byter kläder o, duschar samt förväntar mig att övriga i min omgivning ska göra detsamma?