Swimpy UV-tält - hur fälla ihop
Jag håller på att bli tokig på detta pop-up tält. Får inte ner det i väskan. Jag kan få det platt, men bågarna är för stora för att få in i väskan. Vad är knepet? Medföljande instruktion är helt värdelös...
Jag håller på att bli tokig på detta pop-up tält. Får inte ner det i väskan. Jag kan få det platt, men bågarna är för stora för att få in i väskan. Vad är knepet? Medföljande instruktion är helt värdelös...
Tror man korsar de som i en åtta, lite svårt att förklara . Vi har inte just det tältet men liknande och där gör man så iaf.
Vi får det platt, typ som en åtta som ligger dubbelvikt. Men sedan är cirkeln ungefär dubbelt så stor som väskan.
Hej jag har samma problem lyckas med att få den platt men alldeles för stor + inga instruktioner.. lyckades du få ihop den? snälla hjälp mig.. :)
Haha! Nej, den är platt, men jag får inte ihop den i påsen igen. Värdelöst! Kände mig helt puckad ett tag, men flera personer har provat och ingen har lyckats.
Instruktionerna som följer med är helt värdelösa, så de är inte mycket till hjälp...