• Anonym

Dela med er av era noveller och fantasier!

Tycker mycket om att läsa sexnoveller och därmed få en inblick i människors sexfantasier. Vill ni dela med er av era alster eller detaljerade fantasier, är detta tråden att göra det i, och låta andra njuta av er skrivarglädje. ;)

• Svar på tråden Dela med er av era noveller och fantasier!
  • Anonym

Jag tänkte börja, och dela med mig av min allra första sexnovell. En fantasi jag haft länge är rapeplay, dvs "påtvingat" sex under rollspel. Vill ändå poängtera att jag på inget sätt tänder på riktiga våldtäkter, det här är bara en vidareutveckling av min naturligt undergivna natur. 

Anna kom hem från jobbet, trött och seg efter en lång dag. Hon skyndade sig att låsa upp och gå in, hela veckan hade hon haft en så konstig känsla av att vara iakttagen. Hon skakade av sig olustkänslorna och gick in i sin lilla lägenhet, låste noga dörren efter sig. Hon slängde ifrån sig väskan och gick in i badrummet för att ta en dusch. Hon tvålade in sig noga, och lät då och då fingrarna söka sig ner till den lilla pluggen som satt i hennes röv, för att sakta dra den ut och in. Tänk om de på jobbet visste vad som dolde sig under kläderna? Anna log för sig själv, det var ju just den tanken som gjorde henne så kåt. Att då och då under dagen sätta sig på en bordskant, oskyldigt till synes, men under kläderna satt pluggen som trycktes längre in i henne. Nu andades hon tungt, och förde ner duschmunstycket mot fittan. När hon var nära att komma hejdade hon sig, hon ville vänta tills hon kom in i sovrummet. Hon duschade istället klart, torkade sig och gick naken in i sovrummet, med pluggen som enda smycke.

När hon kommit en bit in i sovrummet stannade hon, men en isande känsla i maggropen. Trots mörkret såg hon att något var fel, dörren till garderoben stod på glänt och sängen såg tillrufsad ut. När hon kopplade ihop detta med det öppna sovrumsfönstret var det redan försent, hon kände en hand läggas över munnen och vräktes ner på sängen. En röst väste i hennes öra, han varnade henne för att skrika, då skulle hon ångra sig bittert. Så fort handen togs bort började Anna babbla hysteriskt, bad honom att försvinna, hon skulle inte säga något till någon bara han gick nu…

…hon blev avbruten av en örfil, och han försökte tvinga in något i hennes mun, Hon knep ihop munnen, men han hånskrattade och höll helt enkelt för hennes näsa tills hon var tvungen att få luft. Hon kände hans fingrar som kördes in i hennes mun, undersökte och trevade, för att sedan köras in långt ner i svalget. Hon klöktes och fick panik, och efter vad som verkade som en evighet drog han ut dem igen.

Du är inte så bra på att suga som jag hoppats, din lilla hora. Nåja, man kan alltid lära sig, sa han med en både smeksam och hotfull röst. Han satte sig på henne, och hon såg i dunklet att han trevade efter något vid sängkanten. Strax därefter slöt sig bojor runt hennes händer. Nu kunde han klä av sig utan brådska, skalade av sig plagg efter plagg och blottade till sist en stenhård kuk som redan glänste av försats. Han satte sig på hennes bröst, makade sig till rätta och höll inbjudande fram ollonet mot hennes mun. Anna skakade på huvudet, aldrig att hon tänkte ta den i munnen! Han verkade ha väntat sig hennes reaktion, blixtsnabbt slöt sig hans ena hand runt hennes hals, medan den andra tog ett stadigt grepp om hennes långa hår. Medan hon kämpade efter luft förklarade han lugnt att hon skulle suga, och hon skulle göra det bra. Han skulle få vad han ville ha, oavsett om hon gav honom det frivilligt eller ej.

Anna insåg sig besegrad, slutade motvilligt kämpa emot och närmade sig tveksamt hans kuk. Hon räckte ut tungan och slickade bort försatsen, och lät efter ytterligare lite tvekan den glida in i munnen. Den var stor, och hon kämpade för att få in så mycket som möjligt, instinktivt visste hon att det var vad han ville. Efter en liten stund ryckte han omilt bort henne, det var inte acceptabelt alls. Ett billigt luder borde ha fått mer övning än så, nu var han tvungen att straffa henne innan han visade hur det gick till. Han beordrade henne att ställa sig på alla fyra, och drog henne i håret för att få henne att svanka. Några snabba smällar landade på hennes skinkor, innan han utan förvarning körde in sina fingrar i hennes fitta. Hon stönade ofrivilligt till när hans tumme hittade hennes klitoris och gnuggade den hårt.

Åh, du har redan värmt upp för mig, lilla luder, sa han gillande när hans andra hand hittade pluggen som fortfarande satt kvar. Han drog ut den och ersatte med sina fingrar. En, två, tre, fyra fingrar trycktes in, kördes snabbt ut och in. Med hjälp av pekfingrarna särade han på öppningen, töjde ut den smärtsamt långt och spottade i hålet. Nu ansåg han att uppvärmningen var klar, lämnade henne och återkom efter att ha hämtat något i garderoben. Förskräckt insåg Anna att det var den största pluggen han hade i handen, den hon hade köpt men inte lyckats få in själv, med en imponerande diameter på 6 cm på det bredaste stället. Nu vaknade hon till, protesterade vilt och bönade och bad honom att låta bli den. Han skrattade åt henne, en rövslyna ska vara glad och tacksam att bli uppfylld alls.

Hon kände något kallt mot öppningen, glidmedlet hälldes frikostigt över henne. Han satte pluggen mot öppningen och började trycka in den, långsamt men obarmhärtigt, utan att lyssna på hennes vädjanden. Centimeter för centimeter gled den in, det spände och stramade smärtsamt medan den trycktes in genom hennes ovilliga ringmuskel. Tårar trängde fram i Annas ögonvrår, men hennes protester hade mildrats till ett gnällande av smärta. Äntligen satt den på plats, och han avslutade med att slå hennes skinkor röda och svidande med ett bälte som ytterligare straff för hennes protester. Han böjde sig sedan fram och viskade till henne vilket duktigt litet luder hon var som fått röven uppfylld ordentligt, nu skulle hon få sin belöning, han kände sig snäll idag trots att den billiga, smutsiga slynan inte förtjänar hans välvilja...

Han lade henne på rygg och särade hennes ben, så han fick full insyn i hennes savande genomblöta fitta. För trots att hon fortfarande var rädd, hade Anna till sin förvåning upptäckt att hon dessutom var jävligt kåt. Något primitivt i henne reagerade på behandlingen, och hon undrade nästan förväntansfullt vad belöningen skulle bli. Hon behövde inte undra länge. En hård dask landade över hennes vidöppna fitta, följt av ytterligare några, varje hårdare än den förra. Chockad drog hon ihop benen, men förgäves. Han drog isär dem igen, satte knäna på hennes lår och gav henne ytterligare några smällar för att hon varit otacksam. Anna var fastnaglad, och kunde inte röra sig när han nu började massera hennes klitoris igen. Han tryckte, drog och nöp i den, och hennes förrädiska kropp reagerade på den omilda behandlingen. Långt borta hörde hon ett stönande, det tog några sekunder innan hon insåg att det var hon själv som var upphov till dem.

Hon var på gränsen till orgasm, och när hon kom över kanten varade den i vad som kändes som en evighet, han fortsatte att smeka henne och drog på så sätt ut på den tills den var mer smärtsam än skön. Hon gnydde och försökte komma loss, men han fortsatte bearbeta hennes nu hyperkänsliga klitoris. Till slut ansåg han att det var nog, och Anna sjönk tacksamt ihop, glad för en andningspaus.

Hon hann inte vila mer än ett par sekunder innan en ny örfil fångade hennes uppmärksamhet, och hans kuk pressades in i hennes mun. Instinktivt drog hon undan huvudet från inkräktaren, vilket hon för sent insåg var ett misstag. Nu örfilade han istället hennes bröst som straff, drog och nöp hårt och länge i hennes bröstvårtor medan hon gnydde av både smärta och välbehag. Han satte sig sedan på hennes ömmande bröst och tog åter tag i hennes hår. Han körde sin svällande kuk fram och tillbaka i hennes mun, tryckte den förbi svalget och ner i halsen. Snabbare och snabbare åkte den ut och in, Anna hann varken svälja eller andas ordentligt. Saliven rann nerför hakan och hon flämtade efter luft de chanser hon fick. Nu bottnade han i hennes mun, och beordrade henne att räcka ut tungan och slicka hans pung under tiden. Han höll kvar hennes huvud tills svarta prickar dansade framför hennes ögon, drog sig ur så hon fick andas, och körde sedan ner kuken igen.  Detta upprepades tills han var nära att komma, då drog han sig ur. Så ska en hora suga, sa han nöjt och smekte hennes salivkladdiga kind. Mot sin vilja kände sig Anna stolt, hon hade gjort det skönt för honom, och han var nöjd med henne.

Nu var det dags för honom att spruta slynan full. Han provade fittan först, körde omilt kuken ända i botten och pumpade fram och tillbaka medan han smekte henne och upprepade den tidigare behandlingen av hennes bröst. Drog sig abrupt ur. En rövslyna ska ju självklart ha satsen i röven, sa han med ett snett leende och beordrade henne att ställa sig på alla fyra igen. Han lekte med pluggen som fortfarande satt kvar, vickade den fram och tillbaka, ut och in. Drog ut den en bit, bara för att köra in den till botten igen. Annas bak ömmade rejält vid det här laget, men hon stönade ändå av behandlingen. Hon gnydde till av besvikelse när pluggen drogs ut, men tystnade snart då den ersattes av hans kuk.

Han retades med henne, lät ollonet leka runt hennes öppning för att brutalt utan förvarning köra in den i botten, dra ut den igen och upprepa den grymma leken, samtidigt som han hårt drog i hennes bröstvårtor. Körde sedan in både fingrar och kuk samtidigt och fick henne att skrika till av smärtblandad njutning.

När han bestämde att lekandet var slut tog han ett stadigt tag om hennes höfter, pumpade henne långsamt, men hårt och bestämt. Släppte taget om höfterna för att återigen ta tag i det praktiska handtag hennes hår utgjorde och smiska henne rejält över skinkorna med andra handen. De var redan svidande och varma, och han njöt av synen av hennes flammiga bakdel och sin ådriga påle som töjde ut hennes ringmuskel. Böjde sig nära intill henne och viskade förnedrande ord i örat på henne, som gjorde henne om möjligt ännu kåtare än vad hon var innan.

Nu ökade han gradvis takten tills Anna kastades fram och tillbaka av själva kraften i hans stötar, oförmögen att parera dem längre. Han stönade högre, nu var han också nära. I ett vansinnestempo körde han den nu omöjligt hårda kuken i henne, tills han med ett högt stönande tömde sig djupt i hennes röv. Det blev för mycket för Anna, och hon kom i en orgasm som aldrig verkade ta slut. Hon sjönk ihop på sängen med honom fortfarande begravd djupt inne i sig.

De låg så en lång stund och hämtade andan, medan han sakta slaknade inne i henne. Till slut drog han sig ur, lösgjorde hennes handleder från bojorna och gav henne en kyss på kinden. Samma tid nästa vecka igen då? Han frågade trots att han redan visste svaret, och Anna nickade med ett lyckligt leende på läpparna.    

• Anonym
    Bella2Nite skrev 2011-07-08 18:23:04 följande:
    Du är man va?
    Av någon anledning trodde jag att den frågan skulle komma upp. Nej, jag är en fullkomligt normal kvinna som råkar tända på bdsm. Jag lever inte 24/7 heller, utanför sängen skulle jag verbalt halshugga den man som försökte dominera mig. 

Dela med dig av något bättre istället för att klaga. Jag begär inte att mina fantasier ska tilltala alla, inidivider är trots allt unika.  
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-07-08 16:15:00 följande:
    Tycker mycket om att läsa sexnoveller.
    Det finns ju ett GÄNG olika siter där man kan läsa sexnoveller - vet inte hur pass man får länka till sådana här dock....
  • Bella2Nite

Jag klagar för att din novell var äcklig Glad Jag ska dela med mig av en egen fantasi (...?) ist:

Jag jobbade som butiksbiträde för några år sedan och den första kvällen jag skulle stänga så blev det såklart strul med larmet. Det tjöt inte men det blinkade rött och låsningen aktiverades inte. Min chef hade naturligtvis åkt till Thailand tidigare samma dag så jag ringde en kollega som förklarade att securitas antagligen redan var på väg. Så mitt enda val var att stanna kvar och förklara allt för dem.

Så dyker dom upp minuterna senare när jag stod där som ett fån och skämdes. Det var två killar i 30-års åldern och dom var mer roade av situationen än mig. Den ena av dem var lång, säkert 1.90 och väldigt snygg. Välbyggd med nästan magiskt mörka ögon. Den andra gick in och avlarmade hjälpte mig sedan att återställa allt. När dom var klara gick dom igen, den mörke snyggingen kollade lite extra på mig innan dom sa hejdå.

Jag suckade och gick ut på parkeringen och packade in mina saker i bilen. Solen började gå ner och det hade börjat bli lite kyligt i luften. När jag öppnade förardörren frös jag till när jag hörde steg precis bakom mig och hastigt vände om och fick syn på, ja han såklart.

"Oj är du hispig fortfarande?" sa han och skrattade. "Nej!" svarade jag irriterat. När min andning återgick till en mer stabil nivå kom jag att undra varför han var kvar. Som att han läst mina tankar sa han plötsligt "Jag slutar nu och bor inte långt här ifrån så jag är påväg hem...".

De sista av solens mjuka strålar gav honom ett illuminerande skimmer, och det var då jag lade märke till den breda vigselringen som blänkte på hans hand. Han måste ha sett vad jag kollade på för han rätade plötsligt på sig och körde vänsterhanden i fickan, harklade sig och sa "Du har inte lust att kör mig hem?". Jag såg djupt in i hans ögon, det var som ett evigt glittrande mörker. Det gick nog lite för lång tid för plötsligt började han se besvärad ut så jag skakade av mig ruset och sa "Hoppa in".

Jag körde iväg efter att han sagt vart han bodde och kände mig i situationen lite besvärad, det blev så tyst i bilen. "Men gud, vad heter du?" fick jag ur mig när jag kom på att vi inte ens presenterat oss. Han log och sa "Milaim, vad heter du själv?" Jag sa mitt namn och han upprepade det och nickade. Sen vände han sig mot mig "Jag vill ha dig". Jag fick inte ur mig ett ord. Han var otroligt sexig men jag var 18 och han måste ha varit runt 35, det var så främmande men ändå spännande på samma gång. Jag visste precis vad han ville och min kropp reagerade instinktivt när intensiteten av honom fyllde hela bilen. Jag saktade in vid en parkering och stängde av bilen.

Han klev ut och satte sig i baksätet. Jag tittade på honom i backspegeln. Han lutade sig fram och la sina händer på mina axlar, masserade dom kraftfullt innan han sakta förde dom vidare mot mina bröst. Jag stönade till när hans fingrar hittade bröstvårtorna och nöp i dom. "Vi går ut" viskade han och tillsammans gick vi till bilens motorhuv. Hans kyssar var underbara och jag kunde känna hans stenhårda kuk mitt lår. "Jag har inte mycket tid vi måste skynda oss" fick han fram. Det gjorde mig så kåt så jag lutade mig mot bilen och drog upp kjolen. Jag brydde mig inte om folk såg, jag ville bara ha honom i mig nu!

Jag hörde hur han drog ner gylfen samtidigt som hans andra hand hade börjat smeka mig. När hans byxor åkt till marken tog han ett hårt grepp om mina höfter, tryckte ner mig mot bilen med hela sin tyngd och körde in kuken direkt. Min hand for upp till min mun för att kväva det skrik som precis tänkt lämna min hals. Det kändes som att jag skulle sprängas där nere. Han drog ut den igen och la sina händer om mina axlar, böjde mig till svank och pressade in den igen. Han pumpade hårt och stönade och efter ett tag gav min kropp med sig men precis när det började bli skönt tog han ett steg bakåt och släppte mig. Jag var helt svag i benen av hans behandling men lyckades vända mig om.

Jag hann inte reagera innan han greppat mig i håret och tryckt ner mig på marken. I ett transliknande tillstånd knullade han min mun och hals, snabbare och snabbare medans mitt huvud dunkade mot plåten. Med det sista rycket fylldes min mun av hans vätska, det tog aldrig slut och rann ner på mina bröst innan jag kunde svälja.

Vi klädde på oss och gjorde oss anständiga, sedan skjutsade jag hem honom till hans fru...

• Anonym
    Anonym skrev 2011-07-08 18:52:25 följande:
    Det finns ju ett GÄNG olika siter där man kan läsa sexnoveller - vet inte hur pass man får länka till sådana här dock....
    Jag har hyfsad koll på gratissajterna, men det är ju inte riktigt samma sak som att kunna ställa frågor till författaren och ge respons direkt. :) 
  • Anonym

Bella2nite, läsvärd, helt klart. Tackar! Självupplevd eller bara fantasi?

Jag kan förstå som sagt att mina fantasier inte tilltalar alla, men det är det fina med just fantasier, man kan tänja gränser som man inte skulle närma sig i verkligheten, förmodligen. 

• Bella2Nite

Faktiskt är den helt äkta, men jag har ju lagt till med ord hur jag upplevde det Skrattande
    Och jag gör ofta om det fast i andra situationer.

• patricia28

För några dagar sedan hade jag lagt in en annons på Bodycontact, rubriken var “bind mig, älska mig”, inte så svårt att luska ut vad det handlar om. Nu hade jag inte varit inne på ett par dagar och hoppades nervöst på att inkorgen inte skulle vara tom. Nejdå, 4 mail väntade och ett av dem var från en tjej! Veronica hette hon, bodde i grannkommunen och verkade väldigt intresserad och seriös. Hon som jag var gift men ville träffa en tjej, gärna undergiven som hon kunde “leka med”, både i och utanför sängen. Kände hur det började kittla mellan benen när jag fortsatte läsa och skrev snabbt ihop ett svar om att jag gärna ville träffa henne snart.

Vi träffades och tog en fika några dagar senare och vi hade jättekul! Samma humor och intressen, sexuell attraktion i överflöd. Vi bestämde att vi skulle träffas hemma hos henne och jag skulle stanna fredag till söndag då hennes man skulle på affärsresa. Åkte hem och berättade allt för maken, han var fortfarande ok med det förutsatt att jag berättade allt när jag kom hem.

Det var med darrande ben jag satte ned övernattningsväskan och ringde på dörren. Hon öppnade klädd i en svart åtsittande topp och en kort kjol. Gav mig en kram, tog väskan och ledde mig in i hallen. Tog av mig jackan och gav mig en varm kram, jag kunde känna att hon inte hade någon behå på sig och mina bröstvårtor styvnade direkt. Hon log lite lätt och strök mig över kinden som hade blivit röd av rodnad.

-Kom in i köket, middagen är snart klar. Jag hoppas du gillar lax?
    -Jadå, det är min favorit.
    Hon hällde upp ett glas rött vin till mig och vi satte oss ned och njöt av maten. Under tiden pratade vi om allt mellan himmel och jord och skrattade mycket. Vi flyttade oss till vardagsrummet och fortsatte dricka vin, jag slappnade av mer och mer och samtalet gled över på sex.
    -Jag har förstått att du gillar att bli bunden, vad gillar du och vad är du inte ok med? Var ärlig nu!
    Jag harklade mig nervöst innan jag svarade; -Ja, jag gillar att bli bunden, inte för hårt men heller inte så att jag kan ta mig loss. Har inget emot ögonbindel eller gagball och leksaker är ok. Inget piskande dock.

Hon log med hela ansiktet.
    -Bra, jag är inte heller så förtjust i piskande, sex ska vara njutbart. Vi tar det som det kommer, eller hur?
    Jag nickade lättat och drack upp mitt vin. Började känna mig ganska trött och avslappnad.
    -Ska vi gå och lägga oss? Det har varit en lång kväll och vi kan behöva en god natts sömn. Hon blinkade åt mig, tog min hand och ledde mig till sovrummet där hon klädde av mig och la mig ner i sängen. Vi kysste varandra godnatt, hon la armarna om mig och jag somnade snabbt.

-Öppna munnen lite!
    Sömndrucket gjorde jag som rösten sa och kände hur en boll trycktes in i munnen på mig, någon lyfte upp mitt huvud och knäppte ihop den i nacken. Vaknade snabbt till, försökte öppna ögonen men det var helt mörkt, en ögonbindel satt ganska hårt åt. Tänkte resa mig upp men kom ingenstans, händer och fötter var fastbundna i sänggavlarna.
    -Sch, ta det lugnt älskling. Jag tänkte överraska dig nu på morgonen och ge dig ett härligt uppvaknande. Var inte rädd, jag tänker inte göra dig illa, slappna av.

Jag kände igen Veronicas röst och försökte slappna av fastän det pirrade i hela kroppen av förväntan och nervositet.

-Du får ha gagballen en stund tills du har slappnat av helt och hållet och kan börja njuta av vad jag gör med dig. Du ser så sexig ut där du ligger älskling. Detta är något jag drömt om att få göra länge! Slappna bara av…

Veronica började kyssa mig på halsen och lätt krama mitt ena bröst. Bröstvårtorna var stenhårda och bara väntade på beröring. Omedvetet lyfte jag brösten mot hennes hand som nu sakta började smeka ena vårtan, klämma lite lätt och sedan dra sig undan, retsamt.
    -Hmpf! Det var allt jag fick fram bakom gagballen, hon kunde verkligen sina saker.

Hon fortsatte reta bröstvårtorna och tog nu den ena i munnen, slickade och sög på den tills det kändes som om hela kroppen brann. Handen vandrade vidare ned mot fittan, särade lätt på läpparna och nuddade vid knoppen innan hon bestämt körde in två fingrar i fittan. Jag spände hela kroppen i en båge och ville att hon skulle fortsätta. Mer, mer!
    -Så, du är kåtare än vad jag trodde, bra! Nu får du inte komma med en gång, hör du det!? Jag bestämmer när du ska komma, om du är nära så lyft på rumpan så att jag förstår. Men du får inte komma! Nicka om du förstår och är beredd på att göra som jag säger.
    Jag nickade frenetiskt. Hon fick absolut inte sluta nu! Jag var i upplösningstillstånd och undrade hur i hela friden jag skulle kunna låta bli att komma.

Veronica körde fingrarna in och ut ur fittan och det var så skönt! Samtidigt slickade och sög hon på bröstvårtorna så att det nästan, men bara nästan gjorde ont. Jag kände hur det bara rann fittsaft och undrade hur detta skulle sluta. Helt plötsligt slutade hon och jag kände hur hon reste sig upp från sängen. Jag försökte protestera men bara ett mummel kom fram.
    -Ta det lugnt älskling, jag kommer strax, ska bara hämta ett par saker.
    Det dröjde en liten stund och sedan kände jag hur hon satte sig vid sidan om mig.
    -Bli inte rädd nu men jag kommer att sätta ett något pådina bröstvårtor. Det ökar din lust och får dig att känna ännu mer.
    Jag kände hur något kallt omslöt bröstvårtorna och de sögs lätt uppåt. Helt plötsligt började det vibrera och det kändes som om hela kroppen vibrerade! Det fortplantade sig ner över magen mot fittan. Underbart!
    -Nå, är det skönt?
    Jag nickade frenetiskt.
    -Ska jag sluta?
    Jag skakade på huvudet så mycket jag kunde och Veronica skrattade lätt.
    -Ingen fara, jag kan inte sluta nu, jag är alldeles för kåt på dig!

Hon satte sig mellan mina ben, lade händerna på magen och jag kunde känna hur hon blåste lätt på knoppen. Så skönt! Hon kysste insidan av låren, upp mot fittan, särade på blygdläpparna och pussade knoppen lätt. Sedan började hon slicka lätt på knoppen, sög in den i munnen och fortsatte sedan slicka lätt, lätt. Jag kände hur orgasmen började byggas upp och det var mycket nära så jag lyfte på rumpan så högt jag kunde. Veronica slutade tvärt och smekte magen och insidan av låren. Sedan hörde jag ett svagt surrande och började mumla bakom gagballen.
    -Nu ska vi ha mer kul min älskling.
    Jag kände hur hon drog isär blygdläpparna och började trycka in en massagestav, sakta, sakta. Den vibrerade lätt, sedan tryckte hon in den till roten snabbt och ökade hastigheten. Hela min kropp spändes, det var så jäkla skönt, hade aldrig känt såhär förut! Hon började slicka fittan samtidigt som hon körde staven ut och in i snabb takt, precis som om hon knullade mig. Kände hur orgasmen var på gång igen och höjde rumpan. Hon slutade men lät staven vara kvar i fittan.
    -Inte än min älskling, inte än. Orkar du lite till? Jag lovar att du får komma snart.
    Jag nickade sakta samtidigt som jag försökte att inte känna de sköna vibrationerna i fittan, de letade sig upp mot knoppen och det var svårt att låta bli att släppa allt och bara komma.

Veronica körde staven ut och in, hårdare denna gången och började slicka och suga på knoppen, fortare och fortare. Jag höjde rumpan igen men hon tryckte bestämt ned den med ena armen.
    -Bara kom älskling, bara kom!
    Kände hur orgasmen bara vällde fram, hela kroppen skakade. Det verkade vara i en evighet. Hade aldrig kommit så här våldsamt någon gång! Underbart, helt underbart!

-Lyft på huvudet älskling! Hon knäppte av gagballen, lossade mina händer men tog inte bort ögonbindeln. -Jag vill inte att du ska se, bara känna.
    Hon satte sig på min mage och smekte mina bröst. Tog mina händer och lade dem på hennes bröst, de var fasta och bröstvårtorna hårda. Försökte smeka mjukt och samtidigt klämma lite på vårtorna. Hon böjde sig fram, tog mitt huvud mellan sina händer och kysste mig mjukt.
    -Nu är det din tur älskling. Bind mina händer bakom ryggen på mig och gör det skönt för mig. Om du inte binder dem kan jag inte låta bli att smeka dig igen. Gör det nu!
    Hon gav mig ena bandet och jag band hennes händer bakom ryggen, inte för hårt men tillräckligt för att hon inte skulle komma loss. Jag började smeka hennes bröst hårdare och bad henne böja sig fram så att jag kunde smaka på dem. Hade aldrig smakat på en kvinnas bröst förut men det var upphetsande att göra det. Nöp i bröstvårtorna och slickade lätt på dem. Kände hur hon började bli blöt mellan benen och bad henne resa sig upp på knäna litegrann så att jag kom åt att sticka in ett par fingrar. Det var lite ovant men hon stönade lätt så jag förstod att jag gjorde något rätt.

-Snälla, slicka mig älskling! Veronica flyttade sig uppåt mot mitt ansikte.
    Lite nervöst särade jag på läpparna och slickade försiktigt på hennes knopp. Det smakade lite salt men absolut inte äckligt på något vis. Jag fortatte att cirkla med tungan runt knoppen samtidigt som jag stoppade in två fingrar och pullade henne lätt. Hon stönade högre och högre och jag kände hur kåt jag började bli igen.
    -Lossa mina händer, nu! Jag måste få röra vid dig älskling. Du gör det så skönt för mig!
    Jag lossade hennes händer snabbt och hon vände sig om så att vi låg i en 69:a. Vi började båda slicka varandra och det dröjde inte länge innan vi båda kom i en stormande orgasm.

Veronica tog bort ögonbindeln och lossade mina fötter, vi tog en lång dusch och satte oss ned med varsin kopp kaffe.
    -Vad vill du göra nu? Ska vi ta en runda på stan? Ta en fika någonstans?
    Jag log stort mot henne och smekte hennes lår under morgonrocken.
    -Jag stannar hellre här.
    Hon log stort, tog min hand och drog mig in i sovrummet. Det var upptakten på den mest underbara helg jag någonsin haft. Vi träffas fortfarande regelbundet när helt lusten faller på.

• Anonym (F.d Hyresgäst)

För 3 år sedan flyttade jag ut till Lidingö och hyrde privat. Jag var 26 år fyllda och hade precis avslutat ett 8-årigt förhållande och var ganska sexuellt utsvulten då mitt ex och jag tröttnat på varandra under det senaste året. Min hyresvärd bodde i samma hus (flerfamiljshus), jag hyrde hela ovanvåningen och han och hans son bodde på nedre våningen, separat ingång. Det vackra huset låg i en mjuk sluttning med havsutsikt och tillhörande segelbåt. Min hyresvärd var en högt uppsatt chef på ett stort företag. Första gången vi sågs klickade det direkt för mig. Han hade något i blicken som jag föll för, han såg lite "nöjd" ut och verkade säker på sig själv. Han hade en vältränad kropp trots sina 50 år, ständigt solbränd från sina många utlandsresor och seglingar och ett bländvitt härligt leende. Men det bästa av allt var ändå hans underbara läppar, som jag alltid fastnade med blicken på. De såg så underbart mjuka ut att jag bara ville kyssa dem första gången jag såg honom. Vi pratade alltid lätt och ledigt, det flöt på mellan oss. 

Eftersom jag flyttade dit på hösten blev det naturligt att man inte var ute så mycket runt huset. Jag jobbade, kom hem, sov, jobbade, kom hem, tränade, sov... Enda gången jag träffade honom var om vi råkade gå utanför dörren samtidigt eller om vi sågs vid brevlådan. Attraktionen jag först känt växte sig starkare, tills jag började fantisera om honom på stora delar av min vakna tid. Jag smekte mig själv ofta och tänkte på honom, och om jag fick hem en kille från krogen någon kväll så slöt jag ögonen och fantiserade om att det var min hyresvärd som smekte mig, kysste min hals, knullade mig djupt och hårt... Drömde om att han skulle ha nyckel till min lägenhet och komma in utan förvarning när jag låg naken på sängen eller stod i duschen. Jag gick runt i ett ständigt kåtrus och mådde allmänt bra / var allmänt sexuellt frustrerad. När vi sågs då och då märkte jag att han tittade på mig på ett speciellt sätt, eller var det bara önsketänkande? Jag lade märke till att han smekte min kropp med blicken när jag hade åtsittande kläder, och kom nära mig om vi stod och pratade. 

Så kom äntligen sommaren... Det var varmt, han klippte gräs då och då i bar överkropp medan jag låg och onanerade i smyg i min solstol på min balkong med utsikt över den gemensamma trädgården. Jag gick ofta runt i bikini och shorts på hemmaplan, och solade topless vid ett flertal tillfällen också. Till saken hör nog att jag inte är den typen av människa som tycker om att visa upp mig inför folk bara sådär. Men han gjorde mig så... het! Jag kunde liksom inte släppa honom med blicken. Allt jag ville var att ha honom, om bara för en natt, någon timme, något att avsluta det hela med så att jag kunde gå vidare i mitt liv! 

En kväll slutade jag jobbet sent, var hemma runt 20-tiden. Det var en ljummen kväll och jag satte mig på balkongen med en kall Heineken, ett litet ljus och en bra bok medan syrsorna spelade i gräset. Så efter ett tag hör jag hur hans bil kommer åkandes på grusvägen till huset. Han kliver ur, larmar bilen och går upp mot huset. Så ser han mig och stannar upp nedanför. Vi hälsar, och jag känner hur det måste synas i mina ögon hur mycket jag vill ha honom just i denna stunden. "Du ser ut att ha det bra!" säger han sådär käckt som han alltid är. "Ja en bira sitter inte fel efter en hård arbetsdag" svarar jag lika glatt, med ett snett leende. Han verkar vilja stå kvar och jag frågar om jag inte får lov att bjuda på en? Till min förvåning tackar han ja. Jag har alltid trott att han höll hårt på sin "hyresvärd till hyresgäst-roll" men just ikväll verkar han vara särskilt avslappnad. Han kom in och såg sig om i min våning som han inte sett sedan jag flyttat in för nåt halvår sedan. Visslade till, och tyckte att det artat sig riktigt bra sedan hans förra hyresgäst bodde där. Jag tackade och hällde upp en kall öl till honom. Han stod nära mig när jag gjorde detta och jag fick hejda mig för att inte trycka mig emot honom alltför mycket... 

Det var mysigt därute på balkongen, och jag var lite lagom berusad och okynnig som jag brukar bli av alkohol. Vi kom in på känslor, om tidigare förhållanden, om drömmar och resor. På min stereo spelades härlig gitarrmusik. Jag blev varm både här och där av att ha honom framför mig så nära. Vi hämtade både en och två och tre öl till. Min fitta savade och jag kände hur svullen den blev, hur det pulserade. Min blick gled hela tiden till hans läppar. Tänk att få känna dem mot min hud! Han pratade men jag kunde inte koncentrera mig. Plötsligt tittar han konstigt på mig och jag inser att jag fått en fråga av något slag. "Förlåt, sa jag generat. Jag är visst lite distraherad ikväll". Varpå jag ler och tittar åt ett annat håll. Jag tror han börjar ana något för han skruvar lite på sig, verkar bli lite nervös nästan. Jag är rädd att han ska gå, så jag föreslår att vi ska gå till en kulle som ligger precis bakom huset, där man kan se det sista av solnedgången och de små båtarna och lamporna. Han går med på det men jag ser att han tvekar lite. Väl däruppe på kullen så sätter vi oss nära varandra med ett par nya bärs i handen. Mitt omdöme är bortom alla gränser så jag lägger handen på hans axel först, masserar den sakta, mjukt, försiktigt. Han gör inget motstånd, så jag flyttar handen till hans nacke och stryker den lätt. "Vet du att jag är ganska attraherad av dig?" säger jag tyst och tittar ut i mörkret. Så får jag plötsligt en kyss på kinden, det är den varmaste och mjukaste kyss jag fått, och jag får den av DEN mannen, av DE läpparna... 

Jag vänder mitt ansikte mot honom och våra läppar möts. Passion är bara förnamnet! Hans händer glider över mina bröst, mina händer under hans skjorta. Jag lägger ner honom på ljungen och nästan sliter upp skjortan, kysser hans bröst och gnider min fitta mot hans kuk som är stenhård genom hans jeansshorts. Själv är jag så blöt att jag är rädd att det ska synas igenom mina egna shorts, jag darrar av upphetsning. Jag kan inte hejda mig utan gnyr och stönar hejdlöst när han biter tag i min hals, slickar lätt i mitt öra och låter sin tunga leka med min. Han är vacker i ljuset från solens sista strålar, den orange röda färgen gör att hans ögon glöder. Jag tar av mig mitt tajta linne och mina vackra stora bröst studsar ut. Han leker med dem och blir nästan som förtrollad och jag låter honom hållas ett tag. Tar tag om hans händer och visar hur jag vill bli smekt, samtidigt som jag känner hur hans kuk blir ännu hårdare. Hans shorts och kallingar åker av och jag ser en medelstor och ganska grov ådrig kuk som jag tar i munnen. Den är så grov att jag har svårt att få in den i min lilla mun, mina ögon tåras medan han juckar mjukt mot mig och stönar. Saliven och tårarna blandas och gör hans kuk alldeles glansig och fin. Jag smörjer in det med handen och hans hand känner längs mina lår, där mina safter börjat blöta ner även dem. Han drar sig ur och får av mig mina fuktiga små shorts, och lägger ner mig på rygg. Hans tyngd pressar ner mig i ljungen och hans kuk pressar mot mina små vita spetstrosor. Han kysser mig hetsigt och i en enda rörelse för han ner handen och håller trosorna åt sidan, blottar min rakade genomblöta fitta och tränger djupt upp i mig med sin grova härliga kuk. Jag kan inte annat än skrika och gny ut min enorma njutning, medan han pressar mot mig, håller fast mina händer och knullar mig med hårda frustrerade stötar. Jag juckar emot honom och slingrar mina ben runt hans rumpa för att få honom ännu djupare i mig... Jag kommer, hårt, och jag krampar och rycker om vartannat, försvinner bort ett tag, och vaknar av att han slagit ner på tempot en aning. Jag är som i en annan värld, ett paradis. Hans mun vid mitt öra, andas mjukt, tungt, kysser mitt nyckelben och smeker min mage. Håller sina händer på mina höfter och knullar mig sakta medan han tittar på hur min tajta fitta tar emot hans glansiga kuk. Så sätter han sig på sina knän och jag ställer mig gränsle över dem, halvsittandes över hans kuk så att vi omfamnar varandra. Hans kuk glider så lätt i mig, och jag kan inte få nog av den, vill ha den hårdare och djupare och snabbare och... Mina lår och rumpa klatschar mot hans lår, allt snabbare, och han sprutar het sås långt upp i mig med ett långt utdraget stön. Jag är snabb och hinner med att få ett sista sprut på min tunga, och han runkar ut de sista dropparna så att jag får smaka mera. Min tunga slickar honom noggrant ren efteråt och jag känner mig så oerhört nöjd, utmattad och tillfredsställd. 

Efter den gången knullade vi fler gånger under sommaren, i hans båt, på en klippa utomhus, i hans bastu... Sedan skaffade jag en pojkvän och vi sågs inte mer än vid brevlådan igen, och även om glöden fanns där till viss del fortfarande, så hade den där desperata känslan mattats rejält. Hur som helst världens bästa hyresvärd!

• Binary

orkar inte skriva ner de jag har just nu, utan pekar mot min signatur och säger "klicka på noveller"

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Extas

Vi hade druckit vin den där kvällen, och precis förflyttat oss till köket. Jag hade chinos och tajt svart linne, under detta döljde sig ett svart raffset. Vi kysstes, stående, började bli kåta av vinet. Han höll sina händer runt min midja, smekte ner över rumpan, tryckte sig mot mig. ”Sitt ner”. Tog ett stadigt tag runt halsringningen på hans tröja och tryckte mjukt ner honom på köksstolen. Ställde mig framför honom, bredbent över hans knän, och tog av mig linnet. Tog hans hans och förde den mot min mage. ”Ta på mig.”

Han smekte långsamt med sina sköna händer från min kind, hals, ner mot brösten, ryggen, magen, samtidigt som han såg mig i ögonen. En kåt nästan bedjande blick.

Jag tog av honom hans tröja och blottade hans vackra håriga bröst som jag älskade så mycket. Såg att hans kuk stod hård i hans jeans och hur min fitta reagerade med att bli ordentligt våt. Längtade. Så hittar hans händer till mitt bälte och börjar knäppa upp. Hans ögon söker mina som för att få ett godkännande. Jag ler lite. När han ser vad som döljer sig under stönar han till, hans blick blir dimmig när han ser på mig. Får hetsigt av mig byxorna, sedan smeker han tyget på mina strumpor med ena handen medans den andra smeker kuken genom jeansen. När jag fått nog tar jag bort hans händer och börjar knäppa upp hans byxor och drar av kalsongerna samtidigt. Knäpper upp min BH och slänger den på golvet. Hans kalsonger är blöta av försats, kuken kladdig och luktar gudomligt. Sätter mig på knä mellan hans särade ben och börjar slicka försiktigt under pungen, i ljumskarna, suger och slickar mig upp mot kukroten. Blöter ner hans kuk rejält med saliv innan jag sakta tar hans ollon i munnen. Cirkulerar med tungan, suger i mig hans försats, fjäderlätt tunga, låter handen runka samtidigt. Han stönar och juckar sakta emot. Hans kuk är stenhård.

Går upp och sätter mig i hans knä med ansiktet mot honom, gnider min fitta mot hans kuk, för trosorna åt sidan och låter honom känna min blöta fitta utan att tränga in. En djup kyss, han möter, mycket tunga, känsla, begär. Äntligen sänker jag mig över hans kuk, låter den bottna i mig, roterar med höfterna. Jag är rejält våt vid det här laget, kniper åt, känner hur han glider skönt i mig. Med mina händer runt hans hals och fötterna i golvet ökar jag stadigt takten. Hans händer på mina lår och blicken fastnaglad på våra kön, ser hur han njuter fullt ut när hans kuk försvinner in i mig gång på gång. Så vänder jag mig om med ryggen mot honom, svankar, ger mig hän. Känner hur han pulserar i mig, och jag misstänker att det är nära så jag drar ner på takten en aning. Reser mig, sätter mig på köksbordet. Han är inte sen att följa efter.

Snabbt och hårt tränger han in i mig. Smeker mina bröst, kysser mig på halsen, sedan lutar han sig bakåt för att fånga in hela synen, samtidigt som han fortsätter knulla mig djupt. Hans kuk är glansig av mina safter, och svetten börjar rinna av både honom och mig. Han stöter hårdare med bestämda tag, och i min njutning för jag mitt huvud bakåt och försvinner bort medans hela kroppen genomsyras av en varm intensiv känsla. Det svartnar för ögonen, musklerna drar ihop sig. Känner hur han saktar ner, kommer närmre, känner hans andetag mot min hud.

Han drar sig ur. ”Jag vill att du lägger dig på rygg i sovrummet, så kommer jag snart”, ber jag honom. Han nickar. ”Vad har du nu planerat?” säger han och ler.

Medan han försvinner så hämtar jag min massageolja, dildo och handklovar. När jag kommer in i sovrummet ligger han på rygg med sina armar i kors bakom huvudet, förnöjt utsträckt. Jag grenslar honom och sätter fast hans handleder i sänggaveln av metall. ”Måste jag sitta fast?” frågar han sorgset. ”Bara för en liten stund”, svarar jag.

Går ner till fotänden av sängen och lägger upp lite kuddar jag kan luta mig emot. När jag ligger skönt tillbakalutad med fittan vänd mot honom och trosorna åt sidan, så häller jag lite olja på fittan. Börjar sakta smeka mig med cirklande rörelser. Över magen, över klitoris, över brösten. Hans blick är fastnaglad vid min kropp där han ser hur jag njuter, kuken stenhård mot hans mage. När jag är uppvärmd tar jag dildon och för den sakta in i mig samtidigt som jag smeker klitoris med mjuka rörelser. Ökar takten lite, det är nära för mig nu. Börjar röra på höfterna, trycker in dildon i hela sin längd, drar ut den igen. Hör hur hans händer rycker till i handklovarna, stål mot stål. När jag är nära att krampa av njutning avbryter jag och sätter mig upp. Han ser förväntansfullt på mig med glansiga ögon.

Lägger mig mellan hans ben och smörjer in hela hans kuk och pung med massageolja. Runkar hans kuk med båda händerna, suger på toppen, försöker sedan få in hela i munnen, suger med djupa tag. Sedan ägnar jag en lång stund åt hans mellangård och pung. Slickar, smeker, suger, kittlas. Samtidigt som min hand runkar sakta, känner hur kuken rycker, nästan vibrerar. Han börjar bli otålig och ber mig släppa loss honom. Jag gör som han vill och han bokstavligen kastar sig över mig. Trycker ner mig på mage och tränger hårt in i mig bakifrån, pumpar hårt och brutalt några minuter tills han sprutar satsen djupt i mig. Värmen sprider sig och han lägger sig tungt och flåsandes över min rygg med kuken fortfarande begraven i mig, medan han hämtar andan.  

Svar på tråden Dela med er av era noveller och fantasier!