Vilka våtservetter använder ni?
Anledningen till att jag undrar är för att jag har märkt att våran son är torrare och mindre röd när vi använder några av de billiga sorterna
Anledningen till att jag undrar är för att jag har märkt att våran son är torrare och mindre röd när vi använder några av de billiga sorterna
Inget av det utan vi köper stor kartong med torra tvättlappar billigt och bara blöter dom med ljummet vatten...
Vi använde euroshopper när vi handlade på ica och eldorado nu när vi handlar på willys. Föredrar dock coops egna för dom har samma öppning som Libero, i hårdplast, men de slutade med dom i parfymfritt för rätt länge sen. Min dotter har aldrig blivit torr eller fått utslag av några men jag tycker att tex Libero lämnar som en hinna.
coops, fast inte änglamarks utan extras!
Coop extra!! Använder inga andra. Har torra också.
Icas parfymfria
Och Euroshoppers torra tvättlappar
Använde Liberos tills för 4 eller 5 månader sen men nu använder vi ingenting mer än hemmagjorda tvättlappar och vatten. Potatismjöl istället för krämer och annat jox.
Vi kör med Eldorado´s (Willy:s). Billiga och funkar super.
Köper några på Ö&B för 10 kr/förp. De funkar jätte bra :)
Änglamarks har vi i skötväskan, men hemma har vi frottétvättlappa rmed bara vatten på.
använder torra tvättlapappar, euroshoppers tycker ja är bäst, mjuka o lagom tjocka, i sköt väskan brukar ja ha med icas parfymfria.