• Berruva

Hur startar man en kyss??

Hej!
    Jag är på G med en kille, eller jag har sugit av han och så... Men bara en grej, vi har aldrig kysst varandra!
    Jag skulle hemskt gärna vilja det men vet inte bara hur jag ska börja och så?
    Jag brukar sova över det ibland men bara för att jag känner hans familj, Snälla hjälp mig.
    vad kan man säga som gör att vi kysser varandra? Jag vet fånig tråd men ändå!
    Jag tror vi båda vill kyssas med varandra men ingen har vågat ta första steget :(
    Tack i förhand!! ::D

• Svar på tråden Hur startar man en kyss??
  • trassan

ta tag i han och kyss! är väl inget att prata om speciellt inte om du sugit han..... är ju värre att suga av han än att ge han en kyss.

• roffe

Haha alltså luta dig mot hans läppar med dina eller bara pussa honom först och invänta hans reaktion.
    Jag blev lite chockad här att du kysst hans kön före hans mun,  men har ni gått så långt så borde ju inte en vanlig kyss vara så farligt, så jag tycker du ska köra på :)

• Anonym (ta för dig!)

Lite ovanligt att du hunnit ner till ballen innan ni hittade varandras munnar.. :)

Oftast brukar det ju bara råka "bli"  
    Men mitt tips är nog att du helt enkelt sponant ger han en PUSS till att börja med. Flina lite oskyldigt efteråt och se sedan hur han reagerar.
    Ser han inte helt o-äcklad ut så ger du dig på honom igen, och då mer än en puss! 

• Berruva
    Anonym (ta för dig!) skrev 2011-07-08 20:19:02 följande:
    Lite ovanligt att du hunnit ner till ballen innan ni hittade varandras munnar.. :)

Oftast brukar det ju bara råka "bli"  
    Men mitt tips är nog att du helt enkelt sponant ger han en PUSS till att börja med. Flina lite oskyldigt efteråt och se sedan hur han reagerar.
    Ser han inte helt o-äcklad ut så ger du dig på honom igen, och då mer än en puss! 
    haha ja det var en väldigt spontan avsugning! Tack för tipset!!
  • Berruva
    roffe skrev 2011-07-08 20:18:06 följande:
    Haha alltså luta dig mot hans läppar med dina eller bara pussa honom först och invänta hans reaktion.
    Jag blev lite chockad här att du kysst hans kön före hans mun,  men har ni gått så långt så borde ju inte en vanlig kyss vara så farligt, så jag tycker du ska köra på :)
    Nä kanske inte så farligt ändå, men det känns värre än att suga av han, det kanske blir konstig stämning efteråt och det är det jag är rädd för! :(
  • trassan
    Berruva skrev 2011-07-08 20:23:44 följande:
    haha ja det var en väldigt spontan avsugning! Tack för tipset!!
    varför då inte bara en spontan kyss? fast iofs så beror det kanske på hur det spontana innanför brallan gick till brukar ju vanligtvis vara kyssar spontant innan den spontana sugningen.
    Fick typ bara en bild i huvet när jag o min sambo träffades...skulle kännts ganska märkligt om jag bara drog ner brallan på han i vardagsrummet och börja suga innan vi ens "hälsat med lite hångel".
  • trassan
    Berruva skrev 2011-07-08 20:24:49 följande:
    Nä kanske inte så farligt ändå, men det känns värre än att suga av han, det kanske blir konstig stämning efteråt och det är det jag är rädd för! :(
    fast iofs så kan ju en kyss vara 100 gånger intimare än sex för det är ju ofta kyssen som väcker känslorna så jag kan nog förstå ditt problem lite endå om man tänker efter...(va länge sen man dejta)....Men det är väl bara att göra lite närmande och sedan bara slå till. han kan ju ingen annat göra än att besvara eller skjuta dig i från sig och gör han det är det ju bara att be om ursäkt och säga att di trodde han va intresserad utav det som han borde vara om du hälsat på dick.
  • Berruva
    trassan skrev 2011-07-08 20:26:40 följande:
    varför då inte bara en spontan kyss? fast iofs så beror det kanske på hur det spontana innanför brallan gick till brukar ju vanligtvis vara kyssar spontant innan den spontana sugningen.
    Fick typ bara en bild i huvet när jag o min sambo träffades...skulle kännts ganska märkligt om jag bara drog ner brallan på han i vardagsrummet och börja suga innan vi ens "hälsat med lite hångel".
    Hahah! vi har känt varandra i flera år och jag sover jämt i hans rum, det var en kväll och det hettade till lite och han ville det och efter en viss tvekan så sög jag av han (innan hade vi inte gjort ngt sånt med varandra!) Så det var inte "ner med byxorna och kör" hahaha :D
  • trassan
    Berruva skrev 2011-07-08 20:29:35 följande:
    Hahah! vi har känt varandra i flera år och jag sover jämt i hans rum, det var en kväll och det hettade till lite och han ville det och efter en viss tvekan så sög jag av han (innan hade vi inte gjort ngt sånt med varandra!) Så det var inte "ner med byxorna och kör" hahaha :D
    nej men tack vara dig fick jag en idè tills senare när ungarna somnat  :)
    Hoppas du får din kyss!
Svar på tråden Hur startar man en kyss??