• Anonym (Synsk/Medial)

Ännu en synsk/Medial som vill testa sin förmåga. Välkomna med frågor.

Hej, jag har sett att fler har startat trådar för att testa sin mediala förmåga. Jag vill nu själv prova på och se hur bra det går. Jag har alltid upplevt mig själv som intutiv och seende. Men även lite synsk.

Det kan vara så att jag bara är känslig och tar in min omgivning speciellt. Men om ni vill så provar jag gärna med er. Ni får ta det med en nypa salt och jag vill inte göra ngon besviken. Så kom ihåg att detta bara är ett "test" från min sida så får vi se utifrån det.

För att få en känsla om personen så vill jag se bild på den som frågar och även namn. Vill ni dela med er om mer information så är det bara bra för att få en bättre och uppriktig uppfattning om individen.

Jag ska försöka svara på allt, men kan inte lova något. Då jag måste känna något extra för att kunna uttrycka mig.

Varsegod och ställ frågor så ska jag svara i min takt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 13:28
    Ni får numera skriva till mig personligen via eposten: intuitiv@LIVE.SE
  • Svar på tråden Ännu en synsk/Medial som vill testa sin förmåga. Välkomna med frågor.
  • Anonym (nyfiken)

Skulle vilja veta hur det kommer att gå i mitt förhållande och på jobbfronten?

• Perlan08

Hur ser det ut för mig med jobb här framöver?

På grund av lärarsituationen i Luleå kommun (många uppsägningar) så har jag blivit omplacerad till ett boende. MItt hjärta är dock kvar inom särskolan så jag undrar hur min arbetsframtid ser ut, kommer jag att vara kvar på boendet eller lyckas jag ta mig tillbaka till särskolan?

• Anonym (Synsk/Medial)
    Anonym (nyfiken) skrev 2011-07-08 21:19:24 följande:
    Skulle vilja veta hur det kommer att gå i mitt förhållande och på jobbfronten?

Vad är ditt namn? Vill gärna se bild?

Annars kommer mitt svar bara kännas osäkert.

• MammaLi
    Det är jag som är nyfiken
  • Anonym (Undrar)

Hej!

Kommer jag bli gravid i sommar?
    Hur många barn komer jag få totalt.

Löser det sig med vårat hus?

• Anonym (Synsk/Medial)
    Perlan08 skrev 2011-07-08 21:20:19 följande:
    Hur ser det ut för mig med jobb här framöver?

På grund av lärarsituationen i Luleå kommun (många uppsägningar) så har jag blivit omplacerad till ett boende. MItt hjärta är dock kvar inom särskolan så jag undrar hur min arbetsframtid ser ut, kommer jag att vara kvar på boendet eller lyckas jag ta mig tillbaka till särskolan?
    Jag får känslan av att du är väldigt god, vänlig och hjälpsam. Det är goda egenskaper som kommer föra dig långt. Jag blev även rörd utav dig? Du känns sårbar och en aning känslig. Jag tror du kommer hålla på med människor som behöver en andra hand genom livet, som måste få snudda vid din vänlighet. Om det är med särskola kan jag inte vara 100% säker på. Men känner ändå en dragning inom det. Du kanske får ett jobb inom särskola eller annat hjälpsamt yrke. Men inget utav dem som du har för nuvarande...
  • Anonym (Synsk/Medial)
    MammaLi skrev 2011-07-08 21:21:11 följande:
    Det är jag som är nyfiken
    Ditt förhållande är ostabilt och står darrigt, men ni vill båda två vilket gör det ljust för er? På yrkesfronten kommer du hitta något nytt och spännande som känns förförande för dig. Men det kan ta lite tid.
  • Berruva

Kommer jag att kyssa en kille jag sugit av i sommar?

• mia A

Undrar kommer jag någonsin få ett till barn, har fått två missfall nyligen??

• Anonym (Synsk/Medial)
    Anonym (Undrar) skrev 2011-07-08 21:23:45 följande:
    Hej!

Kommer jag bli gravid i sommar?
    Hur många barn komer jag få totalt.

Löser det sig med vårat hus?

Nu kan detta bli helt fel.

Men jag tror inte du blir gravid i sommar. Jag ser inte barn just nu. Kanske att det kommer lite senare men att det kommer dyka upp något annat som bli mer aktuellt för tillfälligt.

Ja ni kommer få bo kvar, men det kan bli en aning otryggt. Men ni är starka och vill gärna ha kvar det.

Svar på tråden Ännu en synsk/Medial som vill testa sin förmåga. Välkomna med frågor.