• Skrotis77

Liseberg med 1½ åring

Hej på er...

Nästa vecka  åker vi till Liseberg..

Är det  som varit där som vet Vad en liten Tjej på 1½ år kan åka ????

Kostar det något för barn under 110 cm  ???

Lycklig 2 barns mor
  • Svar på tråden Liseberg med 1½ åring
  • Verum

Ta med silvertejp så kan ungen åka det mesta.

Låt barnen vara försöksdjur - Tänk genus!
  • Skrotis77
    Verum skrev 2011-07-09 08:39:43 följande:
    Ta med silvertejp så kan ungen åka det mesta.
    HA ha.. Ja de vore kanske nått...  skriver upp på pakningslistan

*SILVERTEJP
    Lycklig 2 barns mor
  • Myran 08

Sedan får du gå in på alla olika attraktioner så ser du vilken längd det är på dom. 

• Skrotis77
    Myran 08 skrev 2011-07-09 08:43:25 följande:
    liseberg.se/sv/hem/Nojesparken/Biljetter-och-.../   dock vet jag inte om jag hade gått med en som är 1,5 år. Dom har nog inte så mycket nytta av det. Vi var i Gbg för dryga en vecka sedan och vi gick inte och vi har även en treåring. Men tur att alla är olika. Ha en trevlig vistelse! 
    Oj  Glömde skriva at vi har ju en on på 7 ½ oxå  så det e ju för hans skull som vi  åker dit....

Nää1½ åringen har nog INTE så STORT intresse..
    me  nått  lär gon  iaf kunna åka....

Kostar det ,yucket för sånna små barn att åka de minsta karusellerna ????
    Lycklig 2 barns mor
  • Tonårsmamman1
    Myran 08 skrev 2011-07-09 08:43:25 följande:
    liseberg.se/sv/hem/Nojesparken/Biljetter-och-.../   dock vet jag inte om jag hade gått med en som är 1,5 år. Dom har nog inte så mycket nytta av det. Vi var i Gbg för dryga en vecka sedan och vi gick inte och vi har även en treåring. Men tur att alla är olika. Ha en trevlig vistelse! 
    De kanske har fler barn,om du tittar på bilden sä finns där 2 barn.
  • Lena

Det den lilla kan åka kan ni åka med gratis, det är inte så mycket. Inträdet kostar inte för så små heller

• Myran 08
    Tonårsmamman1 skrev 2011-07-09 08:49:55 följande:
    De kanske har fler barn,om du tittar på bilden sä finns där 2 barn.
    Lite morgontrött, så jag kollade inte bilden.  
    Skrotis77 skrev 2011-07-09 08:46:27 följande:
    Oj  Glömde skriva at vi har ju en on på 7 ½ oxå  så det e ju för hans skull som vi  åker dit....

Nää1½ åringen har nog INTE så STORT intresse..
    me  nått  lär gon  iaf kunna åka....

Kostar det ,yucket för sånna små barn att åka de minsta karusellerna ????
    Tänk om jag hade tänkt lite, förlåt! Ja, men något fanns det allt för henne/honom. Såg något men minns inte vad. Vet inte priserna för dom små, men står på deras sida. Vuxna brukar få åka med på vissa gratis och vissa får man betala för. 

• Skrotis77
    Lena skrev 2011-07-09 09:26:36 följande:
    Det den lilla kan åka kan ni åka med gratis, det är inte så mycket. Inträdet kostar inte för så små heller
    Åker små barni den åldern GRATIS ?????
    Lycklig 2 barns mor
  • Tirem
    Skrotis77 skrev 2011-07-10 11:48:07 följande:
    Åker små barni den åldern GRATIS ?????
    Nej, det finns en karusell som är gratis, Ponnykarusellen.

Som vuxen åkan man gratis i några av karusellerna som de små kan åka, se mer på http://liseberg.se/staticinfo/langdgranser2011.htm De karuseller som är markerade med ett M åker ni fritt i.

För barnen under 110 cm så finnsd et ett åkpass mini, 198 kr om man köper det inne på Liseberg och 185 kr om man köper det på deras hemsida senast dagen innan man besöker dem.

Om en 1,5 åring har någon behållning av Liseberg är väl induvuduellt, när man son var 1,5 år pkate han karuseller som en tok, om jag inte minns fel så åkte han farfars bilar ca 15 gånger på en dag!

• Hallåhej

Gratis inträde och mycket att titta på för en 1,5 åring. Var där förra veckan och minsta åkte kaninresan, ponnkarusellen och farfars bilar med behållning. Pariserhjulet fick han åka men det tror jag inte han brydde sig särskilt i.

• gullanborg

var på liseberg med min 3åring i lördags.. och han var suuuuperglad han är precis i rätt ålder för att tycka det är superkul med karuseller han åkte precis allt han fick åka så 3-4år är nog rätt ålder att åka dit då uppskattar dom det  

Svar på tråden Liseberg med 1½ åring