• Pillan2012

Bjuden på bröllop med 50-tals tema/Rockabilly. funkar denna???

Ja, 6.8 ska vi på bröllop med tema 50-tal/Rockabilly. KUL så klart, men VAD ska man ha på sig?? Funkar denna topp? VAD ska jag ha på mig nertill? Eller är denna för "enkel", tycker den var riktigt fin!

annars, om denna inte duger, har Du något annat förslag? Är en kurvig tjej så klänning känns så där....

Längtar redan efter Dig!
  • Svar på tråden Bjuden på bröllop med 50-tals tema/Rockabilly. funkar denna???
  • Ruggugglan

Ja. Den och någon vid fin kjol?

• Mia386

Sök på tradera, finns super fina klänningar där som är nya :) Jag hittade en jätte sin där, och jag är ganska stor, men eftersom det var reså över brösten så kan jag både bli mindre och större (gud förbjude) i den

Anna-Lucia 25/11-10 <3 mia386.blogspot.com/
  • Pillan2012
    litenlitenliten skrev 2011-07-09 23:27:21 följande:
    Ja. Den och någon vid fin kjol?
    ja, men hurdana kjolar hade dom då??
    Längtar redan efter Dig!
  • Pillan2012
    Mia386 skrev 2011-07-09 23:27:58 följande:
    Sök på tradera, finns super fina klänningar där som är nya :) Jag hittade en jätte sin där, och jag är ganska stor, men eftersom det var reså över brösten så kan jag både bli mindre och större (gud förbjude) i den
    som sagt, inte så jätteförtjust över klänningsidén.... men ska kolla tradera!
    Längtar redan efter Dig!
  • Mia386
    Pillan2012 skrev 2011-07-09 23:29:20 följande:
    som sagt, inte så jätteförtjust över klänningsidén.... men ska kolla tradera!
    Sorry, missade jag helt, är hyfsat trött i ögonen och borde gått och lagt mig för länge sedan :P  

Men tröjan är fin, och en vid kjol till det går bra, vit hade nog varit bäst, fast personligen tycker jag inte att man bär vitt på bröllop ;) 
    Anna-Lucia 25/11-10 <3 mia386.blogspot.com/
  • Winky
    Pillan2012 skrev 2011-07-09 23:28:38 följande:
    ja, men hurdana kjolar hade dom då??
    Vippiga kjolar
  • Pillan2012
    Mia386 skrev 2011-07-09 23:31:13 följande:
    Sorry, missade jag helt, är hyfsat trött i ögonen och borde gått och lagt mig för länge sedan :P  

Men tröjan är fin, och en vid kjol till det går bra, vit hade nog varit bäst, fast personligen tycker jag inte att man bär vitt på bröllop ;) 
    helvitt tycker inte jag heller man ska ha på bröllop, men i 2-delat känns det ok med vitt antingen upptill eller nertill.  är min mans kusin som gifter sig, så jag är ingen nära släkt eller vän direkt, bröllopet känns dessutom väldigt "fritt" så tror toppen skulle kunna bli riktigt bra. Hade man långa eller korta kjolar?4

gillar utformningen på dessa kjolar till den toppen:

och speciellt denna, denna är beige:

vad tror ni om den och toppen? kan det funka?
    Längtar redan efter Dig!
Svar på tråden Bjuden på bröllop med 50-tals tema/Rockabilly. funkar denna???