• Anonym

Tidning för kvinnor i 28 års åldern?

Hej!

Jag är snart 29 år och vill ha tips på bra tidningar för min åldersgrupp.

Jag prenumerade på kattis o co förut men har slutat.

• Svar på tråden Tidning för kvinnor i 28 års åldern?
  • Anonym

Det beror väl lite på vad du gillar och är för person. Finns säkert jättemånga som läser Cosmo i din ålder, såväl som folk som läser DV. Du får väl bläddra i tidningarna på pressbyrån och se vad du faller för

• cicci85

Vad är du intresserad av då? Jag läser Amelia, Mama, Topphälsa och Outside! Dessutom får jag min mormormors Allerstidningar, trevlig läsning och bra noveller och följetånger.

• Anonym

Är det bara modetidningar du är intresserad av?
    Jag läser The Knitter och Runners World och jag är 30

• Red drum

Men allvarligt! Amalia?? Cosmopolitan är det som gäller

• Anonym

Ja shit  inte Tara!!! Min mamma på 65 läser Tara hahaha, Amelia med iofs...

• gobbledigook

Jag är iofs bara 26, men jag prenumererar på Family Living, Vi Föräldrar och Bang.

• Anonym (28bast)

Jag är 28 och prenumererar på Allers och Elle Mat & Vin. Min man är också 28 och han prenumererar på Bike och en tidning som jag glömt bort namnet på (Klassiker? ).

• Anonym

Jag gillar mode, relationsläsning, tips om filmer på bio o på dvd, smink, inredning..det mesta ifs.

• Anonym (Amelia)

Jag är 27 år och jag bara älskar Amelia, tycker dom har en bra blandning av allt, mat, mode, vadagshändelser, fest, relation osv... Och så kommer den varannan vecka med Tungan ute

• Anonym

många verkar gilla amelia. vad betalar man för det?

• Anonym (28bast)

Och jag tycker Amelia är mer för 30-40-åringar... Men så läser jag ju Allers

• Anonym (Amelia)

Jag valde ett halvår för 399 tror jag men så finns det helår för 699 men som sagt tidningen kommer varannan vecka... Den innehåller smink, inredning och det med kanske jag skulle skriva tidigare... För mer exaktapriser så kan du kolla på tidningskungen.se

• Anonym (Hmm...)

Snacka om åldersfixering när man inte  kan tänka sig att läsa en tidning som främst riktar sig till åldersgruppen 30-40 när man är 28...

• Bonsaiii

Amelia har mode för tanter i sin tidning. Jag är 28 och hatar den tant blaskan! Men tycker cosmo är lite fjortis... Hänger kvar och hoppas på bättre förslag :) Allers är också tant samt dv...

• lotten77

Jag tycker lätt att Café är bästa tidningen! Jag är 34 och tjej. Enda nackdelen är att det är killkläder bara på modesidorna men annars helt klart den med intressantas innehåll!

• Kråkes mamma

Jag är 29 och läser Mama, Cosmopolitan, Solo, Amelia samt Allas som jag får av min mamma. Blir även en del olika mat tidningar och skvaller ibland.

Svar på tråden Tidning för kvinnor i 28 års åldern?