Framfall?!
Jag är så otroligt rädd att jag fått framfall efter förlossningen! Någon som kanske känner igen sig? Fick barn för 11 dagar sen nu... I torsdags kände jag det första gången då vi va iväg på ett event på kvällen i två timmar där vi gick runt o stod mest satt bara en liten stund... När vi va på väg hem kände jag hur det värkte och ömmade där nere vilket inte är så konstigt med stygn o grejer men kändes även helt tungt och som att ngt skulle ramla ut snart, typ. Det gick över efter lite vila... Sen fick jag det igår igen när vi tog en kort promenad och stod och pratade med några vänner en stund, då började det kännas sådär tungt o som man har ngt som ska ramla ut. Försökte känna o det sitter ju inget så långt ner som det känns men kan ju ca längre upp... Nån gång känns de lika när jag bär t ex bebisen i babyskyddet som är rätt tungt men känslan släpper typ direkt efter jag slutat bära. Och lika ngn gång jag t ex går upp på morgonen känns de som ngt sitter där, går o kissar o då släpper det. Kommer dock sällan bara utan att jag gått o stått en längre stund... Aldrig bara av att jag är hemma typ o gör ingenting tror jag... Men vissa saker tror jag bara är svullnad o då jag är sydd rätt mkt inifrån o ut så att säga längs "ingången" i slidan känns vissa saker där o skulle kunna va annat med... De spänner ibland, ömmar o känns skumt men de är väl för man inte läkt än. Är hur som helst livrädd att det är framfall då de känns som de är nåt där nere o tungt när jag går mycket... Inte varje gång meb nästan... :/