• gullunge80

Kronan sulky

Funderar på en Kronan sulky till mitt barn. Men vad tycker ni där ute som äger/har ägt en Kronan? Nöjda/missnöjda? Positivt resp negativt? Tacksam för egna åsikter!

• Svar på tråden Kronan sulky
  • little mommy

jag har väll inte en kronan sulky, men jag har kronans duovagn och jag älskar vagnen i det hela.

enkel att sätta ihop,enkel att ta isär, enkel att tvätta, lätt styrd och stoor matkorg (bra när man handlar)

finns nog inget negativt att säga om kronan faktiskt  

• LindaO 81

Jag har en kronan sulky, hade brio sing innan. Och tycker kronan är skön att köra, känns mjuk och skön pga lufthjulen och väldigt smidig när man fäller ihop den och en grym sufflett, jag har inget negativt att säga. Men då jämför jag det mesta med tidigare vagn som inte har dessa egenskaper.

• gullunge80

Tack för era svar!

*puffar lite och vore tacksam för fler svar*

• Malawi

Vi är supernöjda med vår Kronan sulky. Tyckte först när jag köpte den att den var lite dyr, men nu tycker jag verkligen den är värd sina pengar. Dessutom har den relativt högt andrahandsvärde, iaf vad jag sett på Blocket. Vi hade en paraplysulky som resevagn förra sommaren, men den har vi sålt. Kronan är lika smidig att ta med men sååå mycket bättre att använda. Nästa vecka åker vi på charter och då ska Kronan sulkyn med!

• Junior10

Funderar på att köpa en Kronan sulky, men undrar en sak.
    Tippar den fortfarande ganska lätt bakåt ?
    Har läst att det var vanligt för några år sedan. Har dom fixat det på dom nyare modellerna eller? 

• LindaO 81

Har aldrig varit med om att den tippat. Förutom om vi hängt en tung väska på en tom vagn :)

Svar på tråden Kronan sulky