• AnnaMunter

Dopklänning!!!???

Min dotters dop är om en vecka!! Är de någon som vet en bra dopklännings butik runt södertörn området!!! Tacksam för svar...!

• Svar på tråden Dopklänning!!!???
  • Darling06

Ingen aning men jag vet att jag såg en sååå sjuukt fin dopklänning på Kappahl för nån vecka sen när jag var där.
    Det var iofs i Norrköping men Kappahl är ju kappahl.
    Vi hade nästan nyss döpt vår tjej då men hade vi inte gjort det så skulle jag valt denna direkt!! Suuuperfin!!!
    Kostade kring 500:-
    Ett tips iaf:)

• AnnaMunter

Tack jo jag har sett den men min Sambo stretar emot! Jag tycker den är jättefin jag me men inte han! Så då får de bli någon annan!.. :( men men jag vill ha någon billig inte allt för dyr.. tittade in på Little Fairie´s sida men Priserna var fööör Dyra å dem billiga (fula) hehe

• La Lola

Har ni kollat om kyrkan har nån att låna ut annars?
    Så gjorde vi.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • AnnaMunter

Njaa skulle vilja ha en egen att "gå i arv" bland barnen. Dock är Elin min första men de kanske kommer fler, vem vet.. ;) =P

• AnnaMunter

Tack men jag har en vecka på mig Tungan ute Om hon ska sy den kanske kommer ta lite fler dagar än så? Kan iof ringa och fråga..! :)

• Mia386
    AnnaMunter skrev 2011-07-10 17:42:31 följande:
    Tack men jag har en vecka på mig Tungan ute Om hon ska sy den kanske kommer ta lite fler dagar än så? Kan iof ringa och fråga..! :)
    Hon är jätte snabbt, hon sydde dotterns på mindre än 3 dagar tror jag, sedan har hon ju dom som finns på tradera, bara att trycka på hennes namn där och sedan se säljaers aktioner eller något sådant. 
    Anna-Lucia 25/11-10 <3 mia386.blogspot.com/
Svar på tråden Dopklänning!!!???