• Lillave

    Tror du att Victoria Beckham fött med snitt?

    Ja då har dottern kommit. Vad tror ni? Har deras barn blivit födda mha snitt?

    Helt ointressant egentligen, men kände mig nyfiken. Tror själv att det är så på alla 4 barnen.

  • Svar på tråden Tror du att Victoria Beckham fött med snitt?
  • Louella
    Lillave skrev 2011-07-10 21:34:22 följande:
    Ja då har dottern kommit. Vad tror ni? Har deras barn blivit födda mha snitt?

    Helt ointressant egentligen, men kände mig nyfiken. Tror själv att det är så på alla 4 barnen.
    Ja det är ingen hemlighet att alla hennes barn fötts med snitt. Detta är ju hennes fjärde barn, och efter två snitt måste man ju föda med snitt.
  • Lillave
    Louella skrev 2011-07-10 21:36:50 följande:
    Ja det är ingen hemlighet att alla hennes barn fötts med snitt. Detta är ju hennes fjärde barn, och efter två snitt måste man ju föda med snitt.
    Se där! Visste inte det. Då kan jag sluta undra och sova gott i natt... Skrattande
  • Bettiz
    Carolines Secrets skrev 2011-07-11 09:40:34 följande:
    Harper Seven Beckham
     
    Vilket namn...
  • Lillave
    Carolines Secrets skrev 2011-07-10 21:51:02 följande:
    Varför skulle du sova gott bara för att hon fött med snitt? Tycker det är jätte kul att de fått en dotter :)
    Shit pommes frites. Har du ingen humor??
  • Tokstolla
    Louella skrev 2011-07-10 21:36:50 följande:
    Ja det är ingen hemlighet att alla hennes barn fötts med snitt. Detta är ju hennes fjärde barn, och efter två snitt måste man ju föda med snitt.
    Iofs lite OT men varför måste man det?
  • Lillave
    Tokstolla skrev 2011-07-11 21:52:47 följande:
    Iofs lite OT men varför måste man det?
    Att föda vaginalt efter 2 snitt är för stor påfrestning för livmodern och operationsärret invändigt. Det kan spricka.
Svar på tråden Tror du att Victoria Beckham fött med snitt?