• tindratindra

Brio go eller annan vagn?

Någon här som haft en brio go?? Vad tycker ni om den? Vi har en crescent diva (lik buggan) och dottern älskar den. Men nu vill jag prova nåt nytt.. Hon är 10 månader. Det enda jag tyckte verkade neg var att det inte riktigt var fullt liggläge.. Men det har ju inte vår vagn heller! Funderar också på brio happy med swivelhjul. Hjälp mig tack :)

www.carolinerydell.blogspot.com ♥ Juni 16/9-2010 ♥
  • Svar på tråden Brio go eller annan vagn?
  • Mamma till Cleo och Abbe

Jag var jätte-emot brio go (tyckte den var riktigt ful!!) men så fick vi en istället för vår brio sing som vi hade jättproblem med. När vi väl fick vår brio go skulle jag sälja den men blev tok-kär!!!! Jag har haft många vagnar men den här tar priset! 'Gunget' är så himla bra, den har stor och bra varukorg, den är lätt att fälla ihop, smidig att köra och handtaget är helt gudomligt. Det enda jag inte gillar är att det inte går att få fullt liggläge men vår son älskar vagnen och somnar bara man gungar lite på den så jag antar att han inte bryr sig! Min dotter på 3 sitter och ligger toppenbra i den med mycket kvar på längden, stor och rymlig vagn med andra ord Rekommenderas varmt från en omvänd brio-go-ogillare

Cleo, min prinsessa, född 080604. Abbe, min prins, född 101213.
  • tindratindra

Jag älskar allt med den förutom dn ganska viktig grej... Att den inte har fullt "sittläge". Den gick liksom inte att dra enda upp till 90 grader.. Jag fick sätta en kudde bakom ryggen på min dotter för att hon skulle sitta bra och få stöd för ryggen.. Om hon lutade sig bakåt såg hon inget åt sidorna. Har du märkt nåt av det? Annars verkar den bara såååå himla bra! :)

www.carolinerydell.blogspot.com ♥ Juni 16/9-2010 ♥
  • Mamma till Cleo och Abbe

Japp, kollade nu. Vår son är bara sju månader så han sitter jättebra, har ingen kudde bakom heller än Min dotter som är 3 bryr sig inte heller, hon sitter ju med benen rakt nedåt och då märks det faktiskt inte så mycket!

Cleo, min prinsessa, född 080604. Abbe, min prins, född 101213.
Svar på tråden Brio go eller annan vagn?