Barn/babyaffär på Hornsgatspuckeln, STHLM?
Har hört att det ska finnas en där, de säljer ej barn som rubriken kan antyda. Vet ej exakt vad de säljer, kläder kanske?
Ngn som vet vad den heter/har wwwadress? Är den bra?
Har hört att det ska finnas en där, de säljer ej barn som rubriken kan antyda. Vet ej exakt vad de säljer, kläder kanske?
Ngn som vet vad den heter/har wwwadress? Är den bra?
Puff
babycenter heter den affären. Säljer barnvagnar tex knorr, och andra bebisgrejer, tex babyskydd. Ganska liten affär jämfört med babyland och såna. Mest har dom barnvagnar. Vi köpte vår vagn där, väldigt trevlig personal. Kanske www.babycenter.se
jo så var det..
Leksaksaffären Rödbroka ligger på Hornsgatspuckeln.
Baby Center ligger nere vid Hornstull.
jaha... mina geografiska kunskaper är ju lite begränsade.. =)
Men TS kanske kanske vill gå till bebycenter oxå? *ler*
Det skulle vara på puckeln, är jätteintresserad!
Found it på nätet, tack!
Det ligger flera stycken på Hornsgatspuckeln. Exempelvis Matador som ligger nere på Hornsgatan, som har mycket danskt typ Katvig och Molu, brevid ligger en till barnaffär. Sen ligger Rödbroka uppe på puckeln och en butik till som heter Juliette tror jag(kan ha bytt namn) som har jättefina plyschkäder. Rekommenderar ett besök i dessa krokar!!
Var och promenerade där idag och det finns som Lena 32 säger många mysiga affärer där som har barnkläder, flera av affärerna har inte bara barnkläder utan även annat. Var så nära att köpa nåt till min dotter, men hejdade mig i sista sekund eftersom pengarna snart är slut och jag inte har köpt alla julklappar än...
Aha, flera alltså! Det handlar om ett extrajobb typ och det enda jag vet är att butiken har med barn att göra och ligger på puckeln...
Hoppas få veta mer snart!
Juliette verkar det ej finnas ngn där... Ngn som vet vad den butiken kan heta nu?
Den heter något liknande i alla fall, jag ska till de trakterna imorgon så jag kan försöka komma ihåg att kolla efter det exakta namnet om du fortfarande är i behov!
Tack!
Affären i fråga heter Juliet, har massa fina lite annorlunda barnkläder. Bestämde mig dock för att inte gå in dit idag då jag inte ska köpa några mer kläder!
TACK!
Puff
Sista puffen, får aldrig tag på människan som behövde personal och nu i juldagarna vill man ju ej ringa. Får ta och släpa mitt trötta jag dit i värsta fall...