• Anonym (Kirk)

Jag älskar din fasta lilla pung?!?!

Jag är förbryllad. Jag tror mina kulor är ganska små (inget jag nånsin tänkt på innan) och min flickvän påstår att det är såååå snyggt. Fast de kanske inte är jättesmå, utan mer att dem inte hänger, hela säcken är ganska fast. Jag har aldrig liksom reflekterat över vad kvinnor föredrar i pungväg. Men nu när dessa tankar har börjat snurra så måste jag säga att en rejäl pung ser lite ballare (haha) ut än en liten fast. Men min flickvän påstår att hon avskyr stora pungar.

Hur ser ni på det? 

• Svar på tråden Jag älskar din fasta lilla pung?!?!
  • Red drum

Hmm. Håller nog med din flickvän, faktiskt. Hade en kille med större pung än kuk och det var extremt jobbigt och avtändande. I vägen överallt...

• Anonym (Kirk)

Haha, ja en PLÄP kan nog inte vara så kul. 
    Kanske handlar det mest om att den ska matcha kuken. 

• Anonym

Liten fast är jättevackert! Gillar inte långa sladdriga saker med massor med löst skinn. 

• Anonym (tjej)

hahaha, har aldrig funderat över saken faktiskt.
    men visst, skulle pungen vara onormalt stor jämfört med kuken så skulle det nog inte se så sexigt ut. inget jag tänkt på tidigare. men lika om pungen hade vara jäte liten jämfört med kuken,skulle nog också se roligt ut :P

• MansonDust

Jag kunde nog inte bry mig mindre om hur pungen ser ut. Den är totalt ointressant, haha.

flicka -02, flicka -06, pojke -08, pojke -11.
  • Anonym

Med tanke på att pungen är det fulaste som finns på en man så gäller väl principen "ju mindre desto bättre".

• feliis

Less is more när det kommer till scrotum. Ingen gillar hängpung. Stoltsera!

• redneck girl

pung som pung...bara jag får slicka och smaka och suga in den i munnen är jag nöjd. kvittar om den är mindre eller större. men har någon pungbråck kanske de skulle knata till farbror doktorn och få det åtgärdat .

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Anonym
    redneck girl skrev 2011-07-12 15:17:36 följande:

pung som pung...bara jag får slicka och smaka och suga in den i munnen är jag nöjd. kvittar om den är mindre eller större. men har någon pungbråck kanske de skulle knata till farbror doktorn och få det åtgärdat .

Din man är lycklig.
  • redneck girl
    Anonym skrev 2011-07-12 15:20:48 följande:
    Din man är lycklig.
    ja det får du nog fråga honom om han är. fast han verkar nöjd =)
    Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Joppelina

Absolut inte för mycket häng eller för stor. Men den kan ha lite "löst skinn"  Känns mer behangligt att slicka och ta den i munnen om den  är som en stenhård kula. Absolut finast om den är i propotion till kuken, men hellre slick och sugvänlig Flört

• Anonym (mm)

Det finns nog inte mycket med pungen som är vackert. Så liten och fast är definitivt att föredra.

• Anonym (tessan)

Personligen gillar jag när det e lite häng, inte mycket men lite...så det känns när han knullar mig bakifrån...att den slår i lite liksom...enormt upphetsande

• Anonym

Jag håller med din flickvän, mindre är helt klart bättre.

• EnSvårOchJobbigGrej

Liten och fast är fin att ha i handen. En större med lite mer häng är lättare att suga på. Men det spelarkvittar, har aldrig några större funderingar om hur pungen ser ut har bara ögon för kuken.

• Anonym (Kirk)

Fan va fel jag hade. jag var övertygad om att kvinnor älskar stora pungar. men eftersom många verkar tycka att pungen är det gräsligaste som finns så kan jag förstå "less is more-principen".

• Anonym (Lumme)

Hängpung är snuskigt

Svar på tråden Jag älskar din fasta lilla pung?!?!