• J L

Stämmer testen: Pojke eller flicka?

Mamzens!
    Snälla, Ni som VET vad Ni ska få för ögonsten, kan inte Ni göra testet (självklart ni andra också) och se om det stämmer?? *nyfiken* 
    Är så nervös inför morgondagens besök hos Tittut!! *iiih*Solig

www.familjeliv.se/Forum-2-37/m59926356.html
    eller 
    www.nattstad.se/Mamaizon?id=1750143

Uppskattar ALL återkoppling!

Hjärta //Mamaizon
    ♥ Höstbäbis 2011 ♥ nattstad.se/mamaizon
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stämmer testen: Pojke eller flicka?
  • SilverLadyG

Spadom.se förutspådde då första gången jag gjorde en pojke...RUL visade en pojke. Min vän gjorde också på spadom.se 1 gång och då blev det en flicka, RUL visade flicka. Andra sidor kräver att man räknar ut sin kinesiska ålder för befruktning osv, vilket är krångligt.

• J L
    GreteP skrev 2011-07-11 14:06:43 följande:
    Spadom.se förutspådde då första gången jag gjorde en pojke...RUL visade en pojke. Min vän gjorde också på spadom.se 1 gång och då blev det en flicka, RUL visade flicka. Andra sidor kräver att man räknar ut sin kinesiska ålder för befruktning osv, vilket är krångligt.
    Okej! Där ser man!
    Ja, jo jag vet, jag har googlat och funnit en hel del "test", och gjort samtliga. Fick flest flickor... Men det är spännande!  Och imorn får jag reda på svaret Skrattande
  • Minimimoon

Med min första fick jag "flicka" på alla tester jag testade under graviditeten, ut kom en kille

Nu har jag mest fått "pojke", imorgon får vi se vad det blir.  

• J L
    Minimimoon skrev 2011-07-11 14:40:11 följande:
    Med min första fick jag "flicka" på alla tester jag testade under graviditeten, ut kom en kille

Nu har jag mest fått "pojke", imorgon får vi se vad det blir.  
    Oj.. va spännande! Skrattande
  • Mizo01
    mamma Linder skrev 2011-07-11 21:06:30 följande:

Jag har gått efter den kinesiska kalendern och det har stämt med alla mina fyta barn, nu väntar jag barn igen och det visat flicka.

www.thelaboroflove.com/chart/index.html

Följer jag detta så säger det flicka och följer jag den här på familjeliv så blir det en pojke... Men jag har gjort FVP och det visade flicka.
  • Frankofilen

Jag har inte tagit reda på könet den här gången, men jag har gjort The Baking Soda Test, Rödkålstestet, Spadom.se och den kinesiska kalendern.

Allt utom det sistnämnda pekar åt en flicka, men jag är skeptisk. Förra gången jag var gravid och gjorde alla test så skulle det bli flicka också. Men jag har två fina pojkar.

Får återkomma när jag vet mer helt enkelt. Lycka till!

• Humlan7405

Jag testade den kinesiska kalendern på barn 1 och 2 och det stämde!  Nu väntar jag 3:an och det ska enligt den bli en kille:)  precis som min intuition säger mig men vi har inte kollat på RUL.  Sjukt om det skulle stämma denna gången också!

• J L
    Älskarlivet skrev 2011-07-17 22:36:54 följande:
    Vad blir det då TS? Vad sa ultraljudet?
    Det bevisade att jag haft rätt från början och att testen fungerar till 90% Solig
  • ladyshady

Den kinesiska kalenderna stämde på barn 1 o 2, men inte trean.

Det andra testet stämde inte på barn 1 o 2, men på trean.

Magkänslan sa tjej varje gång och visst bidde det tre tjejer.     

Stolt mamma till tre prinsessor
  • J L
    ladyshady skrev 2011-07-20 11:18:42 följande:
    Den kinesiska kalenderna stämde på barn 1 o 2, men inte trean.

Det andra testet stämde inte på barn 1 o 2, men på trean.

Magkänslan sa tjej varje gång och visst bidde det tre tjejer.     
    Oj, där ser man! Va roligt med tre töser! Solig
  • J L
    magizmaka skrev 2011-09-18 13:28:28 följande:
    Det här var ju lite kul! När jag gick efter den här så visade det pojk på förra barnet och det var rätt Nu är jag gravid  igen och det visade på en flicka men jag har ingen aning.

www.thelaboroflove.com/chart/index.html
    Så spännande!
    Det stämde totalt på mig! Solig
    (¯`°?.¸ ღ OktoberBäbis 2011 ♥ nattstad.se/mamaizon ღ ¸.?°´¯)
  • Smurfidodel

Enligt kinesiska kalendern o andra test jag gjort på nätet väntar jag en flicka, o det är även vad barnmorskan säger att det är. :)

• J L
    Smurfidodel skrev 2011-09-19 22:30:46 följande:
    Enligt kinesiska kalendern o andra test jag gjort på nätet väntar jag en flicka, o det är även vad barnmorskan säger att det är. :)
    Va roligt! ^^, Hoppas det stämmer sen då!
    (¯`°?.¸ ღ OktoberBäbis 2011 ♥ nattstad.se/mamaizon ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Stämmer testen: Pojke eller flicka?