• jason

Trosor med bilar, traktorer mm..

Är det någon som vet var det finns tjejtrosor med traktorer bilar mm att köpa? Jag tycker det är så tråkigt att behöva köpa killkalsonger till min biltokiga tjej, dom sitter ju inge bra och dom boxershorts jag köpt är så stora i storleken (storlek 86/92) jämfört med tjejtrosor (och även i dom blir det en tom "påse" fram i grenen). 

• Svar på tråden Trosor med bilar, traktorer mm..
  • la dolce vita

Jag vet tyvärr inte, utan vill fortsätta med att fråga om någon vet var det finns trosor med dinosaurier på? VARFÖR är det bara killar som skall gilla bilar, traktorer o dinosaurier? Tjejtrosor med Hello Kitty o prinsessor gör mig spyfärdig.

• Återkommande gäst

Har haft samma problem, min dotter fick kalsonger med Byggare Bob tillslut eftersom det var helt omöjligt att hitta trosor med honom på.

Köp enfärgade och rita bilar, traktorer och dinosaurier med textilpenna? Eller "Täck en fläck" som man stryker på.

• Hallonmumsan

Eller köp tryckmärken på tradera eller sidor som säljer tryck och stryk på ett par enfärgade trosor

• LillaMiss Piggy

Tyväär så verkar det nästanomöjligt att hitta nåt sånt till tjejer. Jag har köpt kallingar till dottern

• KasperSixten

.....letar efter rosa kalsonger till sonen.....men inte hittat något...... 

• BymBym

Köp enfärgade trosor och stryk på motiv.
    Rosa Kalsonger - köp vita och färga.

• jason

Tyvärr har jag inte någonstans hittat enfärgade trosor utan det är alltid någon liten prinsessa, hjärtan, hello kitty eller gulligt djur på dom...

• Tahu

Har köpt trosor med traktorer på, från Lindex. Men det var några månader sedan!

• Blåklockan79

Vill också ha trosor med Blixten, dinosaurier, Rorri. Har iaf fått tag i ett par med Bamse och inte bara brumelisa, och Nina Kanin  

• IsaCMoJs

Jag ska börja sy barnkläder och sälja, nu vet jag lite vad som efterfrågas, får se om jag lyckas skapa mönster bara :D

Svar på tråden Trosor med bilar, traktorer mm..