• Hcederberg

Mjölken tar slut i pump??

Jag har en Philips Avent ISis bröstpump och har varit supernöjd med den! Har använt den flitigt och har haft mycket stor glädje av den men så nu (sonen är 3 mån) går det inte längre... Han ammar som vanligt och verkar hur nöjd som helst med den mjölk han får av mig. Men när jag ska pumpa för att spara eller ge honom senare kommer der inte ens 20 ml. Någon som känner igen det och vet varför och hur jag ska kunna göra något åt det??

Hjälp! Det var ju hur kanom som helst att spara mjölk!

• Svar på tråden Mjölken tar slut i pump??
  • Nejlika

Det är inget jag upplevt... Men däremot har jag varit tvungen att öka på mjölkproduktionen för att det ska räcka till min dotter. har ammat varannan timme (vaken tid) i två dygn och har nu mycket mjölk....

• Hcederberg

Ja men han verkar mätt och nöjd men ingen mjölk kommer i pumpen - tycker att det är lite konstigt och lite tråkigt för då kan jag inte längre pumpa ut och spara.

• CarolineA

Jag tror det kan ha varit bara tillfalligtvis! Allra bast ar att forsoka pumpa samtidigt som du ammar, da kan det ibland komma floder! Annars ar en varmdusch innan eller sadand varmepasar bra att lagga pa, men definitivt att amma samtidigt!!!

Svar på tråden Mjölken tar slut i pump??