• Anonym

Har ni nån gång fått "plita" i underlivet?

Har fått som en liten kula som jag inte känner av vardagligen förutom när jag duschar och torkar mig efter toabesök.. Tänkte jag skulle höra efter om nån annan har haft nåt sånt o vad ni gjort?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 12:09:43:
    Den kliar och svider när jag kommer åt den.. Som en liten pytteliten kula liksom..

• Svar på tråden Har ni nån gång fått "plita" i underlivet?
  • Anonym (Finne)

Jag fick en stor finne mellan benen.. Och då menar jag verkligen stor.. Den kändes som en hård kula.. Ååå det var otäckt tog lång tid innan den försvann och sen kom den tebaka. Men nu är den borta för gott!

• felle 3

kanske nån känslig körtel el en liten finne?

• Anonym

låter som när jag fick kondylom.... be nån BM titta på det....

• Anonym

Kan ju faktiskt var en hårsäcksinflammation!

• Anonym

Å suck, tänkte se vad som händer i helgen nu - annars får jag väl ringa min gynekolog.. Påminner om en liten finne - men det är inte där "håret" är alltså utan innei.. Anonym (Finne) - hade du också den innei? smörjade du dig med nåt? Funderar på att köpa nån kräm på Apoteket och smörja in för att se om det lindrar.. Jag är gift och har samma partner hela tiden så jag tror/hoppas inte det är kondylom eller så..

• Anonym

Kan man få en finne där alltså - det ser ut som en liten kula/finne..

• Anonym (c)

Jag fick en finne på en av de innre blygläpparna, det var också som en hård liten kula. Jag försökte kolla med en spegel vad det kunde vara men det var inte lätt att se, så jag bad faktiskt sambon kolla (lite pinsamt, men, men).
    Han konstaterade att det var en finne och frågade om han skulle klämma den.
    Det fick han göra för jag hade ont av den, det skavde när jag hade byxor på mig. Sedan försvann det, har som tur är inte fått tillbaka någon finne där igen.
    Så har du någon som kan kolla och du inte tycker det är allt för pinsamt, så be den göra det.
    Lycka till!

• Anonym

kondylom kan ligga latent jättelänge i år och de är inte säkert att man märker när man fått det... men de är säkert en vanlig finne!!

• Anonym

Jag har ju aldrig varit med nån annan än min make och han har inte heller varit med nån annan än mig - kan det ändå blir kondylom?? Vi använder ju kondom dessutom eftersom jag inte tål p-piller..

Jag har försökt kika - det ser ut som det är på en av de inre blygdläpparna ja, bad faktiskt maken kika imorse - jag är inte generad av mig och han tyckte också det såg ut som nån slags plita eller finne..

• Anonym (c)

Be honom klämma den, det gör "skit" ont för en liten stund, men sedan försvann det för mig i alla fall. Det var det helt klart värt.

Svar på tråden Har ni nån gång fått "plita" i underlivet?