• Anonym (Nedstämd)

Min mattelärare!

Mitt hjärta har alltid dunkat lite extra när jag sett honom och jag har alltid blivt glad och varm inombords. Men nu är terminen slut, och jag kommer aldrig att få se honom igen.

Jag är ju lite kär i denna underbara skapelse.

Vad gör jag nu?

• Svar på tråden Min mattelärare!
  • Vanilj

Kan du inte ta kontakt med han? Ta hans nummer, fråga fall han vill hitta på något med dig?

• Cornflakes

Går du på gymnasiet?

Är han gift?

Ska du inte ha han som lärare igen och han inte är gift så är det väl inget som hindrar att du lägger in en stöt?

Fast chansen att han vill något är kanske större om du inte går på gymnasiet?

• Anonym (Nedstämd)

Nä, det är inte så enkelt. Jag är 25 år, har världens underbaraste sambo (som jag älskar på riktigt) vi är mitt uppe i IVF karusellen. Min mattelärare är 30+ gift och har barn. Jag är sådär fjortiskär i honom, som man var när man var tonåring. Jag vill såklart inte inleda nåt med honom, utan bara få en dos av hans närvaro, doft och röst.

Men nu när han inte är min lärare längre, så har jag ingen anledning till att skicka mail, jag har inget matteproblem att få hjälp med.

*suck* Kan man maila "god jul! iallafall?

• Fred

seriöst.. du är 25 och beter dig som en 14 åring..

stackars din sambo..

• Daidi

Fixa hans nummer och ring!!
    Du kanske ska läsa lite extra nu och behöver lite svar!?
    Eller så kanske du bara är sugen på middag
    Ska du träffa honom igen, alltså ska hans vara din lärare igen?
    Om inte, fråga om en date!

• Cornflakes

Aha, det ligger till så.

Ja, du kan väl alltid maila ett god jul om du vill. Är ju bara trevligt

• Fred

citat
    "Nä, det är inte så enkelt. Jag är 25 år, har världens underbaraste sambo (som jag älskar på riktigt)" slut citat..

Hur tänker du här?.. jag är intreserad över hur du resonerar lixom.. vad är kärlek för dig?.. väldigt anorlunda än min syn verkar det som..

• Anonym (Nedstämd)

Fred: Alltså jag är inte kär i honom på riktigt, alltså inte förälskad eller så, utan han var ett trevligt inslag, som gör att det pirrar lite. Men nu när jag inte får se honom nåt mer så känns det så tomt, men vem vet, jag kanske har glömt honom om ett par dagar.

• saraseal

min pappa brukar säga att om han så länge han blir förälskad minst en gång om året så lever han! =)

• Vanilj

Ts- Det kanske är bra att du inte ska träffa han mer...

Svar på tråden Min mattelärare!