• Anonym (?)

Analpluggar?

Mannen köpte två analpluggar till mig för ett par år sedan, en liten och en medium som vi använt en del. Nu är det dags att köpa hem nya leksaker och jag vill göra det själv, överraska honom =)
    De här, kan man släppa dom utan att dom åker in i analen?
    www.martinshop.se/product_info.php/products_id/4044

• Svar på tråden Analpluggar?
  • brandsoldat

Härligt att du vill överaska din man! Sådana som dig blir det aldrig nog av!

Jag var själv övertygad om att en plugg inte borde kunna glida in, ända tills den gjorde det under en lite hårdare session, och tro mig, det blir inte så mycket skönt sex efter det, de kan vara riktigt knepiga att få ut igen Skrattande

Det har bara hänt med de som har "vingar" som stopp, aldrig med de som har en rund "stopp-platta".

Rekommenderar att du tar några med en platta istället 

• Anonym (?)
    brandsoldat skrev 2011-07-12 15:57:18 följande:
    Härligt att du vill överaska din man! Sådana som dig blir det aldrig nog av!

Jag var själv övertygad om att en plugg inte borde kunna glida in, ända tills den gjorde det under en lite hårdare session, och tro mig, det blir inte så mycket skönt sex efter det, de kan vara riktigt knepiga att få ut igen Skrattande

Det har bara hänt med de som har "vingar" som stopp, aldrig med de som har en rund "stopp-platta".

Rekommenderar att du tar några med en platta istället 
    Hihi, tack för dina ord =)
    Vi kör på väldigt lugnt, eftersom jag brukar känna mig lite obekväm i början.. och dom vi har är med vingar, men dom måste bytas ut eftersom dom spruckit. Vill inte ge en halv förmögenhet för nya, men vill ändå ha en lite mindre och en medium, och dom måste vara mjuka. Vart kan jag hitta med en platta? Det jag är livrädd för är att den ska åka in och/eller fastna :/ Men vet jag att det inte kan hända så tror jag att jag slappnar av mer ! 
  • brandsoldat

Vi köpte i en butik i staden när det begav sig, gör det om du inte är obekväm med det, då kan du klämma och känna lite på dem också. För oss så var det bättre med en lite mjukare plugg t.ex.

Det är faktiskt lite underskattat att handla i butik, så ta med din man nån gång du inte ska överraska honom.. man kan kåta upp sig och varandra rätt ordentligt under ett besök.. spring hem efteråt

• Anonym (?)

Jag hade ju mer tänkt att beställa över nätet och få hem ett paket ;) Är lite för känslig för att gå in i en butik.. tror inte jag hade vågat!

• FoxMulder

Varför skulle en kvinna vilja ha en anal plugg i sig? eller är det mannen din som ska ha den?

• Anonym (ugflickan)
    FoxMulder skrev 2011-07-15 00:31:20 följande:
    Varför skulle en kvinna vilja ha en anal plugg i sig? eller är det mannen din som ska ha den?
    För att man gillar det! speciellt om man har i den samtidigt som mannen tar en vaginalt. Underbart!!Tungan ute
    Men smaken är ju som baken delad...
  • Anonym (Sjuka Lustar)
    Mina Lustar skrev 2015-12-29 08:35:37 följande:
    Det här är min absoluta favoritplugg, den sitter säkert på plats och bollen inuti är superskön!
    Funkar faktiskt lika bra som smycke och mannen blir alltid lika glatt överraskad när jag har den i under kläderna :D
    sinamatic.se/produkt/geisha-plug-ruby-large/
    Du verkar vara mycket pervers och allmänt störd.
    Hoppas dina föräldrar upptäcker vad deras slampiga dotter skriver på datorn.

En sån som dig ska ha utegångsförbud!
  • Anonym (nybörjare)

Kollar på att köpa analplugg då min partner så gärna vill köra analt, men hans kuk är så stor så de gör väldigt ont när han blir för upphetsad och råkar köra den något fort in..

Vilken storlek på analpluggen rekommenderas det att börja med? :)

• Hamburgartjuven
    Anonym (nybörjare) skrev 2016-01-02 01:07:42 följande:

Kollar på att köpa analplugg då min partner så gärna vill köra analt, men hans kuk är så stor så de gör väldigt ont när han blir för upphetsad och råkar köra den något fort in..

Vilken storlek på analpluggen rekommenderas det att börja med? :)

Oavsett om du är helt oerfaren eller inte så inte för liten... Det är obehagligt och känns som ett besök hos dr. Minst 3 cm i diameter från start på bredaste stället. Sen tid & glid - silikonbaserat!!
  • Anonym (nybörjare)
    Hamburgartjuven skrev 2016-01-02 09:01:22 följande:
    Oavsett om du är helt oerfaren eller inte så inte för liten... Det är obehagligt och känns som ett besök hos dr. Minst 3 cm i diameter från start på bredaste stället. Sen tid & glid - silikonbaserat!!
    Jag o min partner började med mycket saliv och han sedan körde in kuken sakta, men han blir sen så ivrig så det gick för fort fram så slutade att jag låg på sängen med bara smärta..
    Hörde aldrig om analpluggar förän jag gick med i detta forumet, så är nog bra att testa det :) 
    Min partner är väldigt stor vilket gör det ännu svårare, som alla vet om analen, är det egentligen ämnet för saker ska komma ut, inte in :P

Men den lille biten vi kom in o han började fram o tillbaka så kändes det skönt, tills han då kom längre in. Vi har ungefär klarat 3-5 cm, och vi har minst 19-16 cm kvar... Stackars mig xD

Men vi ska skaffa några sexleksaker o glidmedel ska vi definitivt skaffa! :)
  • Hamburgartjuven

Ändtarmen är bara 10-15 cm så han kommer troligen aldrig att rotknulla dig... Om han inte tar sig upp i colon vilket brukar ta år att lära sig. Ta det försiktigt... Och njut

Svar på tråden Analpluggar?