• Anonym (frustrerad)

mardröm som påverkar

Hejsan!

jag lade upp en tråd nyligen i ett forum men har inte fått så mycket respons!
    Jag har drömt en hemsk mardröm att min pojkvän inte är pappa till min bebis, detta KAN INTE STÄMMA då vi sovit ihop sen november månad varje natt då vi blev sambos i november 2010.

Jag drömmer att ett faderskapstest görs och han ska inte vara pappan, jag skulle aldrig i hela mitt liv vara otrogen och jag vet att jag inte varit det heller. Fick reda tidigt på vår graviditet och har varit otroligt lycklig tills nu då jag fått denna otroligt obehagliga känsla! Som att jag inte ens vet var jag har mig själv? Vad beror detta på och hur får jag bort känslan? Jag VET att jag varit orolig i början av graviditeten att min pojkvän skulle vara otrogen för att jag kände mig så oattraktiv. Jag har självklart problem med tillit till folk då jag blivit sviken många gånger men detta vet han om... Inget jag är stolt över utan snarare hatar med mig själv. Vad kan dessa mardrömmar bero på och vad ska jag göra med dem? Ett faderskapstest skulle vara otroligt med överdrift men skulle funka för att lugna mig då jag är sådan att jag vill ha bevis påvisat för att kunna släppa något.. vad ska jag göra för att ta bort tankarna? Detta känner jag att jag absolut inte borde prata med Simon om då han skulle bli väldigt ledsen och säkert misstro mig och min trogenhet!

Detta är hormoner och känns otroligt löjligt men vad ska jag göra?

Svar på tråden mardröm som påverkar