• Blueti­ngle
    Äldre 12 Jul 22:39
    1148 visningar
    7 svar
    7
    1148

    NP i Stockholm

    Hej!
    Är det någon som så här i sommartider har tips på en bra och förhållandevis billig NP i Stockholms län?
     

  • Svar på tråden NP i Stockholm
  • Äldre 12 Jul 23:44
    #1

    Anne-marie Bonde har vi använt tror vi betalde 1500:- lite olika hur stor akten är.

  • Äldre 13 Jul 00:16
    #2
    Bluetingle skrev 2011-07-12 22:39:45 följande:
    Hej!
    Är det någon som så här i sommartider har tips på en bra och förhållandevis billig NP i Stockholms län?
     
    Inte i Stockholm men eftersom jag själv letar nu i semestertider så har jag till slut hittat en snorbillig i Tranemo. 750 spänn för hela akten tar han. Jag höll på att tappa hakan.

    En liten hake bara. Han är själv så man måste fixa en till för Apostillestämpeln. Du behöver dessutom inte visa dig på plats vilket är tur eftersom det är långt dit även för mig.

    Kan det vara något kanske?
  • Manche­ster
    Äldre 13 Jul 21:55
    #3

    Vet inte hur det ser ut nu i semestertider, men den på Lidingö brukar få många rekommendationer och vi var nöjda när vi tog hjälp av honom. Var några år sedan, men har för mig att det var förhållandevis billigt och gick väldigt snabbt. Nås via kommunens växel.

  • Äldre 13 Jul 21:58
    #4

    Med risk för idiotförklaring, vad är det?

  • Äldre 13 Jul 22:10
    #5
    mammatill6 skrev 2011-07-13 21:58:25 följande:
    Med risk för idiotförklaring, vad är det?
    NP = Notarius Publicus, dvs en jurist
  • V2009
    Äldre 14 Jul 16:57
    #6

    Kolla advokatsamfundets hemsida. Där hittar man alla som är NP.

  • Blueti­ngle
    Äldre 14 Jul 21:58
    #7

    Tack för era svar. Det har varit lite problematiskt att hitta någon som jobbar och  till ett bra pris, men jag tror det har löst sig nu. 

Svar på tråden NP i Stockholm